Obniżone ciśnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wojtek od Passata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 19:29

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: Wojtek od Passata » ndz maja 28, 2017 20:02

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum wiec wszystkim mówię serdeczne, Dzień dobry. Do rzeczy pacjent Passat B4 z silnikiem 1z, problem polega na zbyt niskim ciśnieniu doladowania, max uzyskane 0.7 przy 2200 obrotów i spada do 0.5 przy końcu, po odpieciu gruszki idzie do 1.5 po czym odcina(blad ciśnienia) logi pokazały że turbina wstaje wzorcowo ale ok 0.2 bara nizej. N75 nowy, podcisnienia sprawdzone, kilka przy okazji wymieniłem. Jutro spróbuję ominąć IC. Jeśli to nie pomoże spróbuje opdmienić map sensor w strowniku, odpowiadając w przód na pytania kąt wtrysku prawie idealny, dawka ok 2.2 mg, egr i kat wycięty. Pomysły sugestie dlaczego tak się dzieje?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: munior » ndz maja 28, 2017 21:19

Skoro n75 jest nowy ,to przyczyną jest albo przycinajaca się ośka klapy WG ,albo ktoś krecił i zmienił długość cięgła gruszki WG . Trzeba odpiąć cięgło ,sprawdzić czy klapa WG chodzi lekko , jeśli tak ,skrócić o co najmniej 3-4 mm cięgło i powinno pomóc


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: AndrzejP4 » ndz maja 28, 2017 22:10

Czy przewód gumowy łączący kolektor dolotowy z Eco jest cały?

Musisz sprawdzić także gumowy przewód przewód obudowie ECU.



Wojtek od Passata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 19:29

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: Wojtek od Passata » ndz maja 28, 2017 23:28

Przewód do ecu wymieniony, ten krótki w wewnątrz obudowy też sprawdzalem, okazało się że w środku jest olej :/ wszystko wyczyściłem i jest niby lepiej ale i tak brakuje. Klapa WG sprawdzona, wczoraj wymieniłem plecionke i sprawdzalem czy jest dociagnieta i wszystko w normie. Czy drobne nieszczelnosci IC i kolektor mogły by mieć taki wpływ na doladowanie? Dziękuję za zainteresowaniem moim tematem. Jakby dołożyć opornik w sterowniku na map sensorze? Powinien widziec zanizone ciśnienie i dłużej przymykac klapę wg, chyba dobrze myślę...



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: AndrzejP4 » wt maja 30, 2017 12:15

Trzeba sprawdzić manometr em jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania



Wojtek od Passata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 19:29

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: Wojtek od Passata » wt maja 30, 2017 22:01

Sprawdzalem również manometrem i zgrywa się z wskazaniem komputera :/



Wojtek od Passata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 19:29

Obniżone ciśnienie doladowania

Post autor: Wojtek od Passata » czw cze 01, 2017 18:08

Problem znalazłem, N75 był źle podpiety, podłączony był tak jak stary, tudziesz fabrycznie, należało podłączyć wg schematu z etki który każdy twierdzi że jest błędny, doladowanie ok 0.9 bara :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 199 gości