Strona 1 z 1

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pt maja 19, 2017 12:33
autor: Luki1608
Witam
Panowie i Panie szybkie pytanie,kojarzy ktos z was który kabelek z impulsatora daje sygnal do pompy wtryskowej?
Dzieki za odp :pub:

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pt maja 19, 2017 12:35
autor: ciachotdi
chyba żaden

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pt maja 19, 2017 12:46
autor: Luki1608
sa 3 kable , jeden idzie na licznik na pewno drugi pewnie jakas masa a wlasnie 3 ktorys idzie na pompe.
tylko który ? :bigok:

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pt maja 19, 2017 17:36
autor: munior
Luki1608 pisze:sa 3 kable
Są dwa
Luki1608 pisze: ktorys idzie na pompe.
żaden ,bo i po co ...skąd ci to przyszło do głowy ? :shock: z impulsatora idzie do licznika a z tamtąd do kompa i tyle

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pt maja 19, 2017 22:35
autor: Luki1608
Munior ,widzisz jestes w bledzie bo u mnie w b4 jest 3 a nie 2.Chodzi mi konkretnie o nastawnik pompy a dokladnie o szarpanie,skoro po odlaczeniu wtyczki ustepuje wiec ktorys daje sygnal ,tylko ktory?

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: sob maja 20, 2017 19:13
autor: munior
Luki1608 pisze: Chodzi mi konkretnie o nastawnik pompy a dokladnie o szarpanie,skoro po odlaczeniu wtyczki ustepuje wiec ktorys daje sygnal ,tylko ktory?
Ten który idzie do licznika
Luki1608 pisze: który kabelek z impulsatora daje sygnal do pompy wtryskowej?
nie ma żadnego "kabelka do pompy " z sygnałem z impulsatora ,a sygnał z impulasatora idzie do licznika , z tamtąd do kompa na 43 pin ( komp starszego typu jednowtykowy o nr 028906021 )i to komp ma tak "skonstruowany" soft ,że bez sygnału z impulsatora nastawnik działa trochę inaczej i dlatego przy lekko brudnym nastawniku przestaje szarpać .Można sobie odciać ten kabelek pomiedzy licznikiem a kompem ,wtedy licznik chodzi normalnie .Ale to źe oszukasz kompa ,odcianajac mu sygnał szybkosci z impulastora ,nie spowoduje cudownego samo oczyszczenia nastawnika ...tak mozna zrobić na krótko metę ,bo z czasem opilków w nastawniku przybedzie i zacznie "przebierać "obrotami na biegu jałowym ,a wtedy odcięty sygnał z impulsatora już nie pomoże

Piny w impulsatorze TDI 1Z

: pn maja 22, 2017 07:59
autor: radekrp90
Co samego czujnika pinout jest następujący:
1. kolor czarny - do wtyczki T24/9 - do wt. G1/10 (zasilanie ECU)
2. kolor biało/niebieski - do wtyczki T24/10 > wt. G1/11 > do licznika
3. kolor brązowy - do wtyczki T24/11 > wt. G1/6 > wt. T2s/2 i MASA

Wtyczka T24 - okrągła wtyczka na silniku
Wtyczka T2s - wtyczka 2-pinowa za skrzynką bezpieczników
Wtyczka G1 - wtyczka w skrzynce bezpieczników, biała
Cyfra po "/" - numer pina w danej wtyczce.