Strona 1 z 1

VW GOLF IV 1.9tdi

: pt maja 12, 2017 21:32
autor: semen225
Witam
Jestem Dawid i mam poważny problem z golfem. Nie mam już do niego sił i trzech mechaników również.

Zaczęło się od tego, że po bezproblemowym przejechaniu 30km i ponownym odpaleniu zaczęło coś stukać, prawdopodobnie zawory. Pierwsza diagnoza to przeskoczył pasek.. Okazało się że z paskiem wszystko jest ok, ale tak czy tak wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompa wody. Było trochę opiłków przy pasku i mechanik zauważył luz na pompie wtryskowej tak jakby tuleje ślizgowe były przetarte (możliwe, że za mocno był naciągnięty rozrząd? tyle, że to było robione w serwisie. Jednak na tym pasku przejechałem 140tys km..)

Została wymieniona pompa wtryskowa. Samochód po odpaleniu chodzi kilka sekund normalnie, później klekocze. Dodam, że zapłon był ustawiany na wszelkie możliwe sposoby. Po podłączeniu pod komputer nic nie wykazuje.
Czy to może być coś z kątem wtrysku, lub z komputerem?

Poniżej filmik z pracy silnika.
https://youtu.be/P8BefQ4nD9M" onclick="window.open(this.href);return false;

Bardzo proszę Was o pomoc.

Pozdrawiam
Dawid

VW GOLF IV 1.9tdi

: pt maja 12, 2017 22:42
autor: bioly05011
wrzuć loga 000 Basic seting z kąta,i 004 jak kleszcze i nie,tak samo blok statyczny 001,007...

VW GOLF IV 1.9tdi

: sob maja 13, 2017 11:19
autor: Michał_1977
Skoro pompa zmieniona,zmianą kąta wtrysku też nic nie wnieśli,to myślę,że wtryskiwacze leją jak wściekłe,stąd stuki.
Sprawdź na zimnym i na ciepłym korekcje wtryskiwaczy VAGiem MS 08 grupa 013,ale najlepiej byłoby je zdemontować i wrzucić na próbnik.