Strona 1 z 1

Odcina turbo

: wt maja 09, 2017 18:52
autor: damian14303
Witam posiadam golfa 1.9tdi 110km ASV i mam problem z turbem a mianowicie odcina mi je czasami np przy wyprzedzaniu na 4 jadę około 100km/h daje gazu mam te 140 i odcina turbo gaz płasko a samochód nie przyśpiesza , powiem że zdarza się to czasami rzadko raz na pare dni . Dzisiaj zdarzyło mi się to 2 razy odstęp między tym jakies 10 min max . Po zgaszeniu i odpaleniu silnika wszystko wraca do normy co to może być , na koniec powiem ze wężyk od podcisnienia od n75 do egr jest lekko przytarty/pęknięty Obrazek

Odcina turbo

: wt maja 09, 2017 22:33
autor: bioly05011
zrób logi...

Odcina turbo

: śr maja 10, 2017 21:02
autor: jmw
Jeżdżę 8 lat 1,9 TDI, ASV, seria, w Octavi I, nalatane 205 tys. km. Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.

Odcina turbo

: śr maja 10, 2017 22:14
autor: munior
jmw pisze: Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Oczywista Oczywistość i każdy własciciel powinien być tego świadom...ale większość posiadaczy tego "cuda " ,jezdzi zwykle "dookoła komina ", po miescie ,czy parę kilometrów do pracy ...do czego się auto z taką turbiną kompletnie nie nadaje ....efekt bedzie zawsze taki sam ,zapieczona gemetria i odcinaka podczas wyprzedzania . A tu co jakiś czas nowy "zdziwiony " ...."łapie mi awaryjny ,co to może być ? " w przypadku turbiny VNT w 99,9 % przypadków zawsze przyczyną jest to samo :hmm: A ja zawsze powtarzam ...lepsze tuningowane tdi na WG ,niż najlepsza 11o tka z VNT :chytry:

Odcina turbo

: czw maja 11, 2017 17:13
autor: italiano_83
jmw pisze:Jeżdżę 8 lat 1,9 TDI, ASV, seria, w Octavi I, nalatane 205 tys. km. Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.
To wynika z dwóch rzeczy - przede wszystkim z naturalnego zużycia silnika i osprzętu, nie tylko turbo, ale pompy, wtryskiwaczy układu korbowotłokowego .
Nowe auta takich problemów nie generowały nawet w mieście jeżdżone, te starsze już tak :bajer:
W ogóle każde tdi słabo się czuje w warunkach miejskich - to nie ciągnik rolniczy czy ciągnik siodłowy, który został do tego typu warunków skonstruowany.