Strona 1 z 2

[mk2 GTD] Kilka problemow do rozwiazania

: ndz sie 27, 2006 13:33
autor: gostek37
Witam serdecznie mam takie pytanko bo niedawno kupilem golfa II 1.6GTD 87r silnik JR co myslicie o tych samochodach??
drugi moj problem ze jak po nocy np przekrece kluczyk to kntrolka od temperatury mryga i przestaje
ale jak juz odpale to mryga przestaje i znowu zaczyna mrygac co to zonacza?? potem sie wylacza po jakims czasie?
a trzecie pytanie to cos mi dymi ten samochod co to moze oznaczac na co zwrocic uwage?? czekam na jakies podpowiedz i gory dzieki...

[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 15:10 ]
a co do kopcenia do kopci tak na siwo

: ndz sie 27, 2006 15:32
autor: jezalb
Witam. Mialem te same problemy co Ty. Mam takiego samego golfa. Co do kontrolki to masz za malo plynu chlodniczego i dlatego mroga. Przestaje poniewaz po nagrzaniu zwieksza sie troche objetosc tego plynu i stan sie normuje. Dolej troche plynu i powinno byc git. Moj kopcil tak samo ale oprocz tego ubywal mi olej, poniewaz turbina sie rozszczelnila i ciekla po silniku z tylu. Wymienilem turbo na takie po regeneracji (480zl) i jest teraz super. Pozdr

: ndz sie 27, 2006 16:20
autor: Cinek
ja myśle ze kupiłeś super auto :) a co do dymienia, hmm, zależy jaki kolor i w jakim momencie. mogą być wtryski, turbina, dawka, pierścienie, zapchany filtr powietrza, nieszczelność ... itd jedno do zrobienia małym kosztem drugie nie :bigok:

: ndz sie 27, 2006 19:02
autor: gniochu
tak jak Cinek, pisze, moga byc wtryski, pierscienie, uszczelniacze, turbo, u mnie tez cos olej ginie musze jechac do mechaniora :|

: ndz sie 27, 2006 21:04
autor: gostek37
dymi na siwo.... i jak sie przygazuje dosc duzo tego dymu wiec co to moze byc?

: ndz sie 27, 2006 21:08
autor: Pawlos
A bardziej siwo niebiesko czy siwo czarno?? Jak na czarno to normalka, a jesli niebiesko to juz nie normalka :P

: ndz sie 27, 2006 21:22
autor: gostek37
no niestety taki siwo niebieski bardziej...co to moze byc??

: ndz sie 27, 2006 22:47
autor: gniochu
ciagnie olej, czyli zawory, uszczelniacze, pierscienie lub turbina

: pn sie 28, 2006 16:46
autor: Młoda
gostek37 pisze:no niestety taki siwo niebieski bardziej...co to moze byc??
A kiedy wymieniałeś uszczelki pod głowica?? jeśli leci przez cały czas niebieski dym tzn, że one moga być przyczyną ... lub tak jak chłopacy powiedzieli tamte powody też moga być... ale wez sprawdz wszystko wrazie "W"

Pozdro

: wt sie 29, 2006 11:00
autor: gostek37
ale jak uszczelecza to by chyba znikal plyn itd nie prawda:)??

: wt sie 29, 2006 11:13
autor: dawid018
ja też mam taki silnik.jak go kupiłem to dymil tak ze swiata nie było widać.z początku myślałem ze jest zamulony bo przedemną niała go laska i nie jezdziła tak jak ja ale po tygodniu jak sprawdziłem olej to sie okazało ze ubywa i to sporo(w 3miesiące 15 litrów)okazało sie ze pierścieni prawie nie było(miały niecały 1mmgrubości)wymienilem pierścionki i teraz jest git.teraz dymi na czarno jak sie depnie:)

[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 11:17 ]
co do czujnika poziomu płynu to sprawdz czy on wogóle jest.u mnie też sie tak robiło i okazało sie ze nie ma czujnika a w kostkę był włożony drucik zeby było przejście prądu.

: wt sie 29, 2006 23:38
autor: gostek37
a jaki koszt wymiany pierscionkow?? i raczej to pierscionki czy cos innego??

: czw sie 31, 2006 11:01
autor: bocianek
Masz b.fajny samochodzik:) tyle powiem.
Przyczyna Twoich klopotow moze byc Turbo :)
pozdr.

: czw sie 31, 2006 11:16
autor: Wawro
Ten dym pojawia się przy normalnej pracy, np przy jałowych obrotach, albo przy stałej prędkości? U mnie dym pojawia się (duuuuuużo czarnego dymu) tylko wtedy jak wciśnę gwałtownie pedał gazu i ostrym przyśpieszaniu (szczególnie jak jest ciemno i jedzie jakieś auto za mną, wtedy widać że światło jest "troszkę" przysłaniane). Normalnie jadąc nic takiego nie ma. Mam zresztą świadka kolegę, który jechał za mną i obserwował zachowanie. Rok temu miałem walniętą usczelkę pod głowicą, i nie zauważyłem żeby inaczej dymił (głowica do planowania).
Pozdrawiam
PS: Fajne autko sobie sprawiłeś :)