2.0 CFFB wibracje too high na szynie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

2.0 CFFB wibracje too high na szynie

Post autor: WRHZ » śr kwie 05, 2017 22:09

Witam serdecznie, pacjent to motor 2.0 CR CFFB 140PS. Samochód od 2 dni zaczął wibrować podczas przyspieszania odczuwalne bardziej na wyższych biegach 3->
Zrobiłem test domowym sposobem przelewu wtrysków i tutaj wyszło po około 1,5min rożnica 1, 2, 3 +-20ml za to 4 około 130-140ml.
Poniżej logi:
statyczne 2,5 tys obrotów
21:28:46
IDE00201 High fuel pressure: specified value 751600 hPa
IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 0.49 mg/stroke
IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 0.43 mg/stroke
IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 0.04 mg/stroke
IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -0.97 mg/stroke

21:26:28
IDE00188 Fuel high pressure: actual value 710500 hPa
IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 0.40 mg/stroke
IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 0.82 mg/stroke
IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 0.29 mg/stroke
IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -1.51 mg/stroke

Dynamiczne 3 i but:
obroty
/min hPa hPa mg/stroke mg/stroke mg/stroke mg/stroke
1274 466300 464200 0.85 0.71 0.25 -1.80
1466 998700 687700 0.85 0.78 0.20 -2.10
1938 1.1475e+006 1.0302e+006 1.20 1.01 0.23 -2.43
2512 1.3356e+006 1.1928e+006 1.20 1.01 0.23 -2.43
3027 1.443e+006 1.3662e+006 1.20 1.01 0.23 -2.43
3483 1.5066e+006 1.4957e+006 1.20 1.01 0.23 -2.43
2489 1.2965e+006 1.0032e+006 1.20 1.01 0.23 -2.43

Jakieś sugestie ? Z góry wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony pn lut 19, 2018 14:08 przez WRHZ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

2.0 CFFB wibracje too high na szynie

Post autor: marmi m » pt kwie 07, 2017 11:17

Sam wtryskiwacz nie będzie powodował błędu wysokiego ciśnienia na szynie... prędzej zawór lub czujnik ciśnienia szwankuje.


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości