Za duze cisnienie doladowania AHF 110
: pn mar 20, 2017 20:43
Witam, mam taki problem od jakiegos tygodnia.W aucie przycinaly sie kierownice, turbo wytargalem, wyczyscilem jak nalezy i od zamontowania slabo szedl.
Bylem u mechanika na komputerze i przy pomiarach doladowania, gdy komputer wysterowal doladowanie przy przyspieszaniu na 1,1bara turbo przeladowywalo o ponad 2, czyli juz prawie osiagalo 2,900~
Podczas gazowania az weze nabrzemiewaja i slychac syk powietrza uciekajacego przez egr, bo juz jest takie cisnienie,podczas przyspieszania dosc mocnego tez jest to bardzo dobrze slyszalne.
Turbo po czyszczeniu, sztanga chodzi idealnie, nic nie przycina, wymieniony dzis n75 na nowy i dalej to samo. Ktos chyba grzebal przy ustawieniu ramienia gruszki,samo ramie chodzi lekko zaciaga u wypycha ake czy zle ustawienie dawaloby taki efekt?
Czy moze to cos innego, czujnik albo juz nie wiem co? Pozdrawiam
Bylem u mechanika na komputerze i przy pomiarach doladowania, gdy komputer wysterowal doladowanie przy przyspieszaniu na 1,1bara turbo przeladowywalo o ponad 2, czyli juz prawie osiagalo 2,900~
Podczas gazowania az weze nabrzemiewaja i slychac syk powietrza uciekajacego przez egr, bo juz jest takie cisnienie,podczas przyspieszania dosc mocnego tez jest to bardzo dobrze slyszalne.
Turbo po czyszczeniu, sztanga chodzi idealnie, nic nie przycina, wymieniony dzis n75 na nowy i dalej to samo. Ktos chyba grzebal przy ustawieniu ramienia gruszki,samo ramie chodzi lekko zaciaga u wypycha ake czy zle ustawienie dawaloby taki efekt?
Czy moze to cos innego, czujnik albo juz nie wiem co? Pozdrawiam