Strona 1 z 1
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: czw mar 09, 2017 08:07
autor: Michał_1977
belcho99 pisze: Kazdy z błędów ma dopisek
Które błędy?
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: czw mar 09, 2017 08:42
autor: indyczes
Jest jakiś wspólny mianownik tych błędów. Nie dostała się jakaś myszka lub inny gryzoń pod maskę, ja bym organoleptycznie dokładnie przeglądnął instalacje na okoliczność takich uszkodzeń.
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: czw mar 16, 2017 09:39
autor: Michał_1977
Przypomniało mi się coś. Był tutaj temat o Borze,w której też cuda się działy. Raz było dobrze,a za chwilę cyrk. Właściciel wymienił pół auta,a na końcu podmienił rozrusznik i problemy oraz błędy zniknęły.
Nie mogę teraz tego wątku znaleźć...
Re: Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: czw mar 16, 2017 20:55
autor: karwowski
Michał_1977 pisze:Przypomniało mi się coś. Był tutaj temat o Borze,w której też cuda się działy. Raz było dobrze,a za chwilę cyrk. Właściciel wymienił pół auta,a na końcu podmienił rozrusznik i problemy oraz błędy zniknęły.
Nie mogę teraz tego wątku znaleźć...
To zapewne ten wątek:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=527751" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale tu chodziło o problem z uruchomieniem.
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: pt mar 17, 2017 08:02
autor: Michał_1977
karwowski pisze:To zapewne ten wątek:
Tak.
Fakt,chodziło o uruchamianie,ale rozrusznik powodował zwarcie do masy i to pośrednio może wpływać tutaj na inne narządy
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: pt mar 17, 2017 09:36
autor: radekrp90
Może nie sam rozrusznik bym sprawdził ale właśnie połączenia masowe i samą wtyczkę do ECU.
Odepnij przewody, sprawdź przejścia, popraw styki na silniku, akumulatorze i karoserii. Naprawa bez kosztowa, a może akurat będzie skuteczna.
Seat Leon I TDI awaria wielonarządowa w skutek czego?
: pt kwie 14, 2017 05:23
autor: Michał_1977
Pierwszy i ostatni,na nich się skup. Jeżeli szkodzi mu wilgoć,to posprawdzaj przewody,kostki etc.
Jeszcze mi po głowie chodzi,żebyś wyczyścił punkty masowe silnika i zajrzał do szybkozłączki przy głowicy.