Witam, jestem tu od niedawna wiec pierwsze co witam wszystkich.
Trafiłem tu przypadkiem z moim problemem.
Nikt nie jest wstanie mi pomóc, a mechanicy rozkładają ręce, stąd prośba do was o pomoc.
Problem polega na tym że silnik dostaje drgawki, chwile popracuje równo a zaraz znów drży, dodatkowym problemem jest brak mocy, tak jakby chciał jechać a coś by go trzymało.
Do tej pory zrobiłem:
- Wyczyszczony został nastawnik pompy ( nie było w nim żadnych opiłków)
- Wymieniony filtr paliwa
- Zregenerowany wtryskiwacze, bo lały dość mocno
- Sprawdzone sprężyny pod nastawnikiem bo było podejrzenie co do nich, ale okazały sie sprawne.
- Czujnik temp paliwa sprawny, tak jak przepływomierz i map sensor
- Ustawiony kąt początku wtrysku oraz dawka.
Już brak mi pomysłów co może go boleć . Załączę film na którym jest pokazane jak drży.
Pozdrawiam, proszę o pomoc i z góry dziękuje.
https://youtu.be/4OAHHJVSFvA
Golf 4 1.9 TDI AHF drgawki silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 15:25
Golf 4 1.9 TDI AHF drgawki silnika
odepnij wtyczke z czujnika temperatury, i sprawdź czy nadal drży,
ogólnie powodów moze byc sporo,
minimalnie przestawiony rozrząd,
zuzyte poduchy,
dwumas,
co do problem z brakiem mocy, czym się objawia dokładnie? podpinałes vaga?
ogólnie powodów moze byc sporo,
minimalnie przestawiony rozrząd,
zuzyte poduchy,
dwumas,
co do problem z brakiem mocy, czym się objawia dokładnie? podpinałes vaga?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 15:25
Golf 4 1.9 TDI AHF drgawki silnika
Auto przelogowane i sprawdzone wzdłuż i wszerz.
Turbawka daje tyle ile trzeba, ciśnienie idzie ładnie po zadanych więc to nie problem doładowania, wymieniałem też n75 ale tak jak myślałem bez zmiany.
Czujnik temperatury jest niby okej, pomiary pokrywają sie między wskaźnikiem a parametrami z ECU, ale spróbuje jeszcze odpiąć.
Rozrząd będzie do wymiany co prawda, bardzo możliwe że ktoś ustawił go na znaki bez blokowania wałka i poluzowania koła wałka.
Dwumas raczej wykluczam bo nie ma stuków przy gaszeniu czy tez przyspieszania z 5 biegu z wolnych obrotów.
Próbowałem też odpinać impulsator ale też bez skutku.
Turbawka daje tyle ile trzeba, ciśnienie idzie ładnie po zadanych więc to nie problem doładowania, wymieniałem też n75 ale tak jak myślałem bez zmiany.
Czujnik temperatury jest niby okej, pomiary pokrywają sie między wskaźnikiem a parametrami z ECU, ale spróbuje jeszcze odpiąć.
Rozrząd będzie do wymiany co prawda, bardzo możliwe że ktoś ustawił go na znaki bez blokowania wałka i poluzowania koła wałka.
Dwumas raczej wykluczam bo nie ma stuków przy gaszeniu czy tez przyspieszania z 5 biegu z wolnych obrotów.
Próbowałem też odpinać impulsator ale też bez skutku.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 15:25
Golf 4 1.9 TDI AHF drgawki silnika
A czy nie byłoby go słychać podczas gaszenia, bądz przyspieszania z niskiego biegu ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf 4 1.9 TDI AHF drgawki silnika
Niekoniecznie.Mateuszek1001 pisze:A czy nie byłoby go słychać podczas gaszenia, bądz przyspieszania z niskiego biegu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 85 gości