Strona 1 z 1

Statyczny kąt wtrysku-przestawia się...

: sob mar 04, 2017 08:19
autor: bioly05011
Witam Panowie.Temat dotyczy golfa 3 afn.Jakieś trzy miesiące sprawdzałem bo nie chciał odpalić był prawie 50°.Patrzyłem jakiś miesiąc do tyłu 22°,wczoraj sprawdzam a tu 11.Co może być przyczyną? Dodam że blokada pompy pasuje po sprawdzeniu rozrządu a tu już brak możliwości schnięcia pompy w stronę silnika/koniec regulacji.Czyżby coś z zaworem 108?ale gdyby tak by nie chciał jeździć jak potrzeba.Dodam jeszcze że na zapalonym silniku łyka coś mocno w pompie...

Statyczny kąt wtrysku-przestawia się...

: sob mar 04, 2017 10:03
autor: arka10
Wygląda na to że poluzowała się śruba mocująca kółko zębate na wale korbowym. Nie próbuj zapalać silnika zanim tego nie sprawdzisz.

Statyczny kąt wtrysku-przestawia się...

: sob mar 04, 2017 12:51
autor: bioly05011
nie ma takiej możliwości by się poluzowała,wszystkie znaki się zgadzaja...

Statyczny kąt wtrysku-przestawia się...

: sob mar 04, 2017 16:36
autor: munior
bioly05011 pisze:na zapalonym silniku łyka coś mocno w pompie...
Jak masz jakieś nietypowe klepania z pompy wtryskowej ,to zapewne pompa "złapała " luzy na połaczeniu wałek -krzyżak-fala ...kilka razy miałem z tym do czynienia ...nie dzieje się to bez przyczyny ,bo powodem zawsze jest niedosmarowanie pompy ,zwykle z powodu trefnego zbyt "suchego " paliwa ...nastawnik wtedy też dość szybko jest systematycznie zawalany opiłkami ,bo pompa stracila gładzie i nic już jej nie uratuje .Rozepnij rozrząd i sprawdż luz osiowy na kole pompy wtryskowej ...wyczuwalny 1,5-2 mm luz,to będzie na 100% to co pisałem ,pompa z takim luzem nadaje się już tylko do wymiany.Skoro pompa nie ma gładzi i produkuje dużą ilość opiłków ,na n108 też może być zatkane opilkami sitko i mogą się dziać cuda z początkiem wtrysku

Statyczny kąt wtrysku-przestawia się...

: sob mar 04, 2017 21:29
autor: bioly05011
we wtorek dopiero będę miał auto to sprawdzę bo i rozrząd do wymiany aktualnie nie mam jak bo w innym magla mam wyciągniętego także odezwę się...A jeszcze jedno co razie draki mogę np przełożyć od sdi z pompy wiem że koło,fala , zasilanie inne...?

niestety chyba nie sprawdzę tej pompy w tym tygodniu jak tak będą zregenerować tą maglownice , raz już regenerowane ,dziś znowu 5minut po odpowietrzeniu znowu wywaliło uszczelnienie,firma AVANTI w Kielcach,partacze i wyzyskiwacze omijać z daleka,opinie innych takie same jak moje...

pompa zmieniona od 1z statyczny ustawiony jest ok,stara pompa rozegrana nic w niej nie widać,zaworek 108 ok, żadnych opiłków,jedyny temat to auto nie jedzie jak trzeba dodam że to samo było na tamtej pompie,zrobiłem logi z tym że za późno wcisnalem start i zrobione od 2000tyś, auto jedzie i przestaje tak w kółko podejrzewam przepływomierz ,geo chodzi,grucha ok wężyki ok ,zaworek zmieniany,egr zaślepiony...co sądzicie o tym...?
http://vaglog.pl/log-011_003_008_Qmk2V7E.html