Witam, turbo po regeneracji, dolot czysty, dymka brak

Ale pojawił się następny problem, otóż turbo pozno wstaje. Już taka zmianę charakterystyki pracy silnika zauważyłem po samym montażu 216, kiedyś robiłem logi na starych wtryskach i turbo wstawało wcześniej i na postoju pompowało 1020 mbar, teraz tylko okolice 980 oraz oczywiście zmiany w BS były większe. Przed regeneracja jak i po turbo wstaje podobnie. Możliwe, że przez nowe wtryski za mało koksu jest dołem? Pompa niedomaga na 216? Potrzebna korekta softu? Przy bucie na niższych obrotach nie puści nawet małego czarnego dymka. Trochę turbo przeładowuje, ale trzyma to ciśnienie. Możliwe, że zostało ustawione pod motor 110? Ale wtedy N75 powinno raczej zbić ciśnienie do wymaganego przez sterownik. Zalogować do tego przepływomierz czy coś jeszcze innego? Z góry dzięki za sugestie.
Oto logi:
11 Dynamicznie:
http://vaglog.pl/log-011_xk1B6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
11 Dynamicznie z gruchą na krótko:
http://vaglog.pl/log-011_SROupp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
11 Basic Settings:
http://vaglog.pl/log-011_Yce92gv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam jeszcze, że wymiana wtrysków, wycięcie kata oraz czyszczenie geometrii miały miejsce w jednym czasie. Po tych zabiegach był problem ze wstawaniem turbo, za to pompowało już według sterownika kiedy już osiągnęło wymagane ciśnienie. Później zauważyłem, że kopci na biało, rozpiąłem węże i było sporo oleju, więc oddałem turbo do regeneracji.
To jest log sprzed wymiany wtrysków oraz przed czyszczeniem sprężarki:
http://vaglog.pl/log-011_60ff4i5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo wstaje bardzo ładnie, ale przeładowuje. Przed i po regeneracji sprężarki jedyna różnica jest taka, że pompuje te 100 mbar więcej w pełnym zakresie, wstaje identycznie jak przed regeneracją. Może nieszczelność w dolocie? N75 wyeliminowałem podpinając gruchę na krótko.