Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba3639
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 24, 2017 20:16

Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

Post autor: seba3639 » wt sty 24, 2017 20:31

Witam, po wymianie uszczelki w nastawniku pompy wtryskowej silnik nie chcę odpalić. W nastawniku nie ma wcale paliwa, na dnie było widać jak by olej. Bolcem trafiłem w miejsce na nią w tulejce. Nastawnik rozbierałem kilka razy po próbach ponownego odpalenia silnika, a nadal nie było w nim paliwa. Ustawiałem nastawnik w różnych pozycjach bo myślałem że dawka paliwa jest tak mała że nie odpala lecz to nie to. Na VAG'u przy próbie odpalenia silnika pokazuje wartości dawki od 30mg/suw do 50mg/suw. Napięcie to 0.680 V, czy to możliwe żeby coś się zapowietrzyło i nie chciał ruszyć ? Dodam jeszcze że przed wymianą usunąłem błąd początku wtrysku i przepływomierza powietrza.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

Post autor: ciachotdi » wt sty 24, 2017 23:34

Jeżeli w nastawniku nie ma wogóle paliwa to czemu go nie wlałeś :bajer:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

Post autor: Adamm » śr sty 25, 2017 11:58

ciachotdi, w nastawniku nie musi byc paliwa zeby odpalil ...


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

seba3639
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 24, 2017 20:16

Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

Post autor: seba3639 » śr sty 25, 2017 13:43

To w takim razie gdzie może leżeć problem ?

Widzę że Adamm zna się trochę na nastawnikach :grin:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Silnik nie odpala po wymianie uszczelki nastawnika pompy

Post autor: munior » śr sty 25, 2017 14:49

Po pierwsze ,czasem ,choć raczej rzadko ,po zdjęciu nastawnika cofa się paliwo w przewodzie od filtra do samego zbiornika ,wtedy nie idzie odpalić i trzeba się wspomóc ręczną pompką paliwa tzw.gruszką ,po drugie nastawnik musi siedzieć dokłądnie w miejscu gdzie siedzial wczesniej ...0,5 mm róznicy w stronę mniejszej dawki i możesz nie odpalić ...po trzecie czy po właczeniu zapłonu nastawnik robi tzw. ''self test " ? dekielek zdejmujesz i sprawdzasz ...jak robi to przyczyną może być tylko za duzo powietrza ,albo żle ustawiony nastawnik i za mała dawka...ale zanim to wszystko zrobisz ,to popusć sobie króciec powrotny na nastawniku ,tylko odkręć od nastawnika ,a nie nakrętkę na końcu i kręć rozrusznikiem póki nie pojawi się paliwo...jak się nie pojawi to ci się cofneło paliwo i musisz podpompować najlepiej pompką "gruszką " którą zakupisz w większosci sklepów motoryzacyjnych


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości