Post
					
								autor: munior » śr sty 11, 2017 13:01
			
			
			
			
			Z benzyną trzeba ostrożnie żeby nie przeholować z proporcjami ...względnie bezpieczna jest w stężeniu do 5 % czyli 5litrów benzyny na 100 litrów ropy ...większe stężenie psuje własciwości smarne ropy i  przypadku pompy vp 37  która jest nią smarowana ,może skończyć sie podtarciem gładzi i nadmierną produkcją opiłków ,które skończą oczywiscie zawsze w nastawniku  

 Osobiscie  nie  jestem zwolennikiem jakichkolwiek dodatków do paliwa i nie dolewam u siebie ,bo pogarszają własciwosci smarne ropy które i tak nie są najlepsze  ,jak już to własnie w celu polepszenia smarnosci latem ,dolewam olej do dwusuwów . Do zabezpieczenia się przed wytrącaniem parafiny są 100% skuteczne  i  pewniejsze sposoby niż wątpliwej skutecznosci dodatki  np. filtr paliwa z elektrycznym podgrzewaczem  .Mam taki założony od kilku lat i zdarzało się nie raz ze miałem letnie paliwo kiedy łapały większe mrozy ,na szczeście  filtr zawsze "dawał  radę "  i nie było problemów z jego blokowaniem przez parafinę . Takze zamiast dolewać wynalazki do ropy ,radze kazdemu zamontować sobie taki filtr i problemy z zamarzaniem sie skończą .Bo praktycznie zawsze ropa staje w filtrze zablokowanym przez parafinę i tam należy ją podgrzać .Używki  takich filtrów opla czy renówki dti można znależć na alegro  od 20-30  zł ,do tego wręcz niezbędna pompka gruszka za ok.20 zł ,więc w sumie smieszny  wydatek  a potrafi uratować nas przed zimowymi problemami z paliwem skuteczniej niż wszystkie dodatki do paliwa razem wzięte
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018