Strona 1 z 1

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: wt gru 20, 2016 00:17
autor: roman11d
Witam pacjent golf IV 2002 1.9tdi asz 130 koni. Auto ciężko odpalało po dłuższym postoju, zapowietrzało się i i cofało paliwo, padło na uszczelniacze pompowtrysków więc wymieniłem, Odległości od brzegu głowicy odmierzałem suwmiarką jak każe sztuka, śruby regulacyjne cofałem o 180 stopni następnie kontrę dokręciłem. Śruby od pompowtrysków dokręcałem kluczem dynamomentrycznym ustawionym na 12nm, jednak nie kręciłem do kliknięcia bo już czułem taki opór że miałem wrażenie że zaraz może śrubę uwalić. Poskładałem wszystko, pomogłem trochę plakiem w odpaleniu pierwszym bo wiadomo, wszystko było rozebrane no i efekt taki: Chodzi równo obroty trzyma , parametry na vag com w normie ale klekocze, dużo mocniej niż wcześniej, czy możliwe jest że obluzowały się śruby mocujące pompowtryski, albo nie ustawiłem ich tak super idealnie , jaka może być przyczyna tego klekotu ?

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: wt gru 20, 2016 08:24
autor: Michał_1977
roman11d pisze:klekocze, dużo mocniej niż wcześniej, czy możliwe jest że obluzowały się śruby mocujące pompowtryski,
Raczej nie.
Wałek czym/w jaki sposób ustawiałeś?

Głośniejszą pracę wtryskiwacza,może powodować jakaś nieczystość,która utrudnia prawidłową pracę samego rozpylacza. Może występować efekt tzw. podwieszania się,ale wtedy na Vag-Com miałbyś głupoty pokazane,a piszesz,że jest dobrze.
Jeżeli jest dobrze,to znaczy że trzeba jeździć :-)
Myślę,że ustawienia były wcześniej rozjechane nieco i teraz gdy ustawiłeś ponownie,zaczął pracować twardziej.

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: wt gru 20, 2016 11:12
autor: roman11d
Wałek ustawiałem kręcac kołem na 5 biegu i obserwując krzywkę, jak była w najwyższym punkcie czyli wtryskiwacz wciśnięty najmocniej to dokręciłem regulacyjną do wyczuwalnego oporu, potem odkręciłem o 180 stopni i zakręciłem kontrę. Mam ASZ z 02r. z nowszym typem wtrysków.

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: czw gru 22, 2016 09:01
autor: Michał_1977
roman11d pisze:Wałek ustawiałem kręcac kołem na 5 biegu i obserwując krzywkę, jak była w najwyższym punkcie czyli wtryskiwacz wciśnięty najmocniej to dokręciłem regulacyjną do wyczuwalnego oporu,
Wiesz ze to jest robota "na oko" ?
Do tego powinieneś użyć czujnika zegarowego.

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: czw gru 22, 2016 12:39
autor: Adamm
Michał_1977, nie przesadzajmy, maks wcisnieta pompka jest na sporym odcinku walka, natomiast ustawiajac "biegiem" mozna przeskoczyc ten punkt, najlepiej obracac walem

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: pt gru 23, 2016 00:22
autor: needved
roman11d pisze:Śruby od pompowtrysków dokręcałem kluczem dynamomentrycznym ustawionym na 12nm, jednak nie kręciłem do kliknięcia bo już czułem taki opór że miałem wrażenie że zaraz może śrubę uwalić.
A dokręciłeś te śruby później o 3/4obrotu?

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: sob gru 24, 2016 16:31
autor: 21Golfista21
dawałeś nowe te popychacze https://www.google.pl/search?q=popychac ... LdaSZBM%3A" onclick="window.open(this.href);return false; na pompkach?

Klekot po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków

: pt gru 30, 2016 03:32
autor: Rikom
Przy pierwszej mojej zabawie z pompowtryskiwaczami też cofnąłem śrubę regulacyjną o 180 stopni i głośniej klekotał, więc poszukałem serwisówki od ASZ-a i jednak przestawiłem na 225 stopni, w parametrach na vagu nic się nie zmieniło, a ciszej chodzi. Druga zabawa skończyła się urwaną śrubą mocującą pompowtrysk i się dowiedziałem, że przy każdym ich wyciąganiu powinno się wymieniać te śruby http://allegro.pl/sruba-pompowtryskiwac ... 68939.html" onclick="window.open(this.href);return false;