Strona 1 z 1
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 16:39
autor: Rafał 21
Witam !! poszukuje numeru katalogowego tych 2 śrubek czujnika tem. paliwa w nastawniku (G81) . W ASO twierdzą ze sa w komplecie z czujnikiem ,po przedstawieniu faktury i nierozpakowanego czujnika zmienili zdanie ,bo ich czyli śrubek tam niema! Moze ktoś z kolegów wie gdzie to nabyć bo to samo słysze w BOSCH serwis ze nie widzą tych śrubek
:) błędne kolo ja je widze w ETKA ale nie maja numerów:) Zamieściłem fotkę w załązczniku tych śrubek
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 17:11
autor: munior
Zapewniam Cię że to nie są śrubki jednorazowego uzytku i stare śrubki nadają się do wielokrotnego użycia ...no chyba że gdzieś zgubiłeś i nie masz żadnych .Mam kążdą śrubkę jaka występuje w nastawniku ,czy pompie wtryskowej ,jakby co.Apropo nowych czujników ,to muszę Cie zmartwić ,bo są marnej jakości i potrafią paść po nie długim czasie ...ja używam ze starych nastawników potencjometrycznych MES ,mimo delikatniejszego wyglądu i "konstrukcji", praktycznie nie spotkałem się żeby taki padł ,a montowali je fabrycznie w nastawnikach potencjometrycznych do poczatku 94 roku ,wiec mają po ok.22 lata...za to tych "nowych " mam kilkadziesiąt padniętych,wyciągnietych z nowszych nastawników indukcyjnych ...wnioski aż nadto oczywiste ,teraz nikomu nie opłaca się taka jakość ,bo nie zarobi
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 18:28
autor: Adamm
jest tak jak munior, psze, srubki sa wielorozowe, jednak ja sie nie spotkalem z czesto padajacymi czujnikami, na setki nastawnikow ktore zrobilem czujnikow wymienilem moze z 5 , wszystkie na nowe Boscha i nie bylo z nimi problemu
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 18:30
autor: Rafał 21
munior pisze:Zapewniam Cię że to nie są śrubki jednorazowego
Ja również kolego cie zapewniam! gdyby mi byla nie potrzebna, to bym nie zawracał głowy innym prawda?:):) Czujnik zakupiłem w serwisie Bosch za 42zl nr. katal itd. ale przy wykręcaniu objechała ta śrubka jedna i by ja wykręcić muszę naciąć dremlem na płaski zachowując srodki ostrożności by mi opiłki nie wpadły , ale nie bedę tego wkręcał napiłowanego ponownie .Wiec majątek to nie kosztuje sadzilem że zakupię bez problemu ,a widzę ze ani ASO ani Bosch nie wiedzą co to jest i gdzie jak to zwykle u nich bywa . Mam zamiar udać sie na szrot i poszukać jakiegoś nastawnika z Golfa 3 4 i pochodne z grupy Vag i nie tylko jak tego nie dostanę na dniach. A te stare nastawniki to jakie to roczniki?? te w których sa te potencjometryczne MES ????
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 20:01
autor: munior
Rafał 21 pisze: A te stare nastawniki to jakie to roczniki?? te w których sa te potencjometryczne MES ????
pierwsze tdi w audi 80 ,100 do lutego 93 roku ...były też w bmw tds i oplach omega z tych lat ...rozpoznasz je po powrocie paliwa na dekielku nastawnika od góry
Adamm pisze: ja sie nie spotkalem z często padajacymi czujnikami
Podejrzewam że jak to bywa w takich przypadkach co jakiś czas wyjdzie jakaś "trefna partia "
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 20:20
autor: Rafał 21
munior pisze:Zaostrz sobie jakieś wiertlo na" płasko " i próbuj zerwać uderzając
A czy miałeś taki przypadek by ci to objechało ? bo przyznam szczerze za dobrze te śruby nie wygladają , musiałem to z powrotem skręcić aż dorwę te śrubki.. dzięki
Śruby czujnika G81
: pn gru 19, 2016 22:50
autor: munior
Rafał 21 pisze:A czy miałeś taki przypadek by ci to objechało ? bo przyznam szczerze za dobrze te śruby nie wygladają
Nie miałem .Zawsze ciasno pasujący torx i odkręca się bez problemu ...no chyba że ktoś wczesniej przy nich majstrował i obrobił gniazdo torxa nieodpowiednim kluczem,albo dokrecił na siłę
Śruby czujnika G81
: wt gru 20, 2016 16:38
autor: Rafał 21
munior pisze:albo dokrecił na siłę
Też tak sądzę:) bo była też na nastawniku jedna wyrobiona i wcale nie ta na kluczyk a powinna być:) widocznie mieli trójkąta .Obiecali mi w Bosch serwis na jutro te śrubki ,ale nie zamawiane nowe tylko używki ,bo jestem tam u nich klientem i w ramach wdzięczności:)