Strona 1 z 1
ustawienie kata wtrysku
: śr gru 14, 2016 03:51
autor: AzdamVW
witam wymieniłem silnik w moim gofie silnik 1z po wymianie przejechałam jakieś sto km nic się nie działo wszystko igła odpalam rano wbijam wsteczny auto ledwie się toczy daje na luz gazu mu a on 2000 obrotów max bialy dym sprawdzilem cały układ paliwowy wymieniłem filtr. pompa nie dawala ropy na wtryski zabrałem sie do wymiany pompy wszystko poszło sprawnie kat ustawiłem na oko pierwsze odpalenie odpalił od strzała wszystko dobrze chodz tylko trochę jak by głośniej podłacząm go pod vaga brak połączenia sprawdziłem linie k i l i na jednej z nich nie było napięcia nie pamietam na której doszedłem tym kabelkiem do skrzynki z bezpiecznikami i wszystko git nigdzie nie przerwane problem musi tkwić głębiej dałem sobie z tym spokój po przejechaniu 200km stwierdzilem że auto wiecej pali ma ciut mniejszą moc i na wolnych obrotach troche silnik drga przy minus 5 palii na strzała nie kopci po przeczytaniu chyba tysiąca postów zgłupiałem czy mam przyspieszony czy opużniony czy może coś innego proszę o pomoc z góry dzięki golf 1.9tdi 1z rok 94
ustawienie kata wtrysku
: śr gru 14, 2016 08:11
autor: radekrp90
Bez VAG'a nic tu nie zrobisz. Jeśli auto jest na znaki (czy tam blokady) będzie odpalać ale jak sam widzisz - to dopiero połowa sukcesu.
Sprawdź połączenie OBD - ECU. Interesuje Cię połączenie do pinu 61 w ECU. Jeśli masz IMMO sygnał idzie przez jego skrzynkę - zobacz czy możesz się z nim połączyć. Masz ABS lub Airbag? Też sprawdź połączenia z nimi.
Jeśli nic nie działa może to problem z Twoim interface'm. Jeśli jednak działa np.: ABS/Airbag/Immo/Climatronic (jeśli coś z tego masz) to wystarczy podpiąć się przewodem bezpośrednio do ECU.
ustawienie kata wtrysku
: śr gru 14, 2016 08:25
autor: Michał_1977
To prawda,bez VAG-a,to wróżenie z fusów. Postaraj się uzyskać łączność.
ustawienie kata wtrysku
: śr gru 14, 2016 23:18
autor: markim321
Ja dla przykładu miałem rok temu problem z podpięciem się do ECU silnika w Audi 80 z 1993 roku, silnik również 1Z. Czyli to samo co w golfie. Natomiast połączenie bez problemu było uzyskiwane z Immo czy a Airbagiem. Okazało się wówczas że to pierwsza odmiana 1Z z okrojoną diagnostyką, na przepływomierzu Boscha, jeszcze klapkowym i inną pokrywą nastawnika - różnił się przewodem powrotnym paliwa chyba, rurka wchodziła w dekiel na górze. Ale wydaje mi się z w Mk3 nie było odmian na osprzęcie Boscha, chyba że w 1993 roku wypuścili trochę sztuk...
ustawienie kata wtrysku
: śr gru 14, 2016 23:21
autor: radekrp90
Z tego co wiem Golfy były tylko na HDK i tym "lepszym" ECU.