1.6 TDI 90 PS nierowna praca szarpie przebiera HELP
: śr gru 07, 2016 18:19
Witam
Nie dawno zakupiłem nowy nabytek na CR jak każdy doradzał...
1.6 TDI 90 PS DPF 79 tys km z książka
Auto po kolizji w przód(zderzak,lampa,IC,chłodnica wody i klimy no i AIRBAG)stało kilka miesięcy od uderzenia no i kupiłem i zrobiłem
wszystko chodziło itd gdy dziś po odpaleniu auta zapaliła mi się kontrolka CHECK
auto po odpaleniu ma normalne obroty po chwili wchodzi na 1000-1100 obrotów i tak cały czas chodzi...
dodam że podczas postoju przy dodawaniu gazu obroty wchodzą na 2400-2500 obrotów max
Dziś byłem na komputerze jedyny błąd jaki był to moduł/sterownik świec żarowych stały
Elektryk błąd skasował i CHECK zniknął
Ale podejrzewa ze jutro rano jak odpalę zimnego to się znowu zapali
Obstawia świece
Co do obrotów dalej są 1000 sprawdził czujnik cieczy chłodzącej bo niby wariuje jak jest uszkodzony ale ja mam ok
Wymienię te świece i zobaczymy...
Ale martwi mnie inna rzecz bo po skasowaniu tego błędu jak wracałem do domu obroty dalej były pod 1000 podjechałem pod dom zgasiłem auto i odpaliłem,obroty były chwilę normalne po czym spadły jeszcze niżej i auto chodzi jak na 3 garki...
dodałem gazu i nic,przejechałem się i nic... wskakują na 1000 po chwili spadają na niskie i szarpie i telepie silnikiem i całym autem...wróciłem na kompa i żadnego błędu...
normalnie zapala i jedzie...aby podczas jazdy na niskich obrotach jak dodaje delikatnie gazu to szarpie...
Jutro wymieniam olej i wszystkie filtry boscha i świece
podepnę kompa i zobaczymy, w ogóle jak chodzi czy dalej będzie szarpał i trząsł i co z obrotami
naczytałem się w necie...że może wtrysk,wiązka,zawór stabilizacji ciśnienia(to jest ten słynny N75?)turbina.....
miał ktoś podobny przypadek albo podobny?
co mam wymienić w ciemno Turbo,Przepływkę,EGR z chłodniczką(bo to najcześćiej pada w 1.6 TDI)Out FAP/DPF itd itd (((
a u mnie w okolicy są tacy "rzeźnicy" że będą wymieniać metodą prób i błędów...
Proszę o nieusuwanie
Nie dawno zakupiłem nowy nabytek na CR jak każdy doradzał...
1.6 TDI 90 PS DPF 79 tys km z książka
Auto po kolizji w przód(zderzak,lampa,IC,chłodnica wody i klimy no i AIRBAG)stało kilka miesięcy od uderzenia no i kupiłem i zrobiłem
wszystko chodziło itd gdy dziś po odpaleniu auta zapaliła mi się kontrolka CHECK
auto po odpaleniu ma normalne obroty po chwili wchodzi na 1000-1100 obrotów i tak cały czas chodzi...
dodam że podczas postoju przy dodawaniu gazu obroty wchodzą na 2400-2500 obrotów max
Dziś byłem na komputerze jedyny błąd jaki był to moduł/sterownik świec żarowych stały
Elektryk błąd skasował i CHECK zniknął
Ale podejrzewa ze jutro rano jak odpalę zimnego to się znowu zapali
Obstawia świece
Co do obrotów dalej są 1000 sprawdził czujnik cieczy chłodzącej bo niby wariuje jak jest uszkodzony ale ja mam ok
Wymienię te świece i zobaczymy...
Ale martwi mnie inna rzecz bo po skasowaniu tego błędu jak wracałem do domu obroty dalej były pod 1000 podjechałem pod dom zgasiłem auto i odpaliłem,obroty były chwilę normalne po czym spadły jeszcze niżej i auto chodzi jak na 3 garki...
dodałem gazu i nic,przejechałem się i nic... wskakują na 1000 po chwili spadają na niskie i szarpie i telepie silnikiem i całym autem...wróciłem na kompa i żadnego błędu...
normalnie zapala i jedzie...aby podczas jazdy na niskich obrotach jak dodaje delikatnie gazu to szarpie...
Jutro wymieniam olej i wszystkie filtry boscha i świece
podepnę kompa i zobaczymy, w ogóle jak chodzi czy dalej będzie szarpał i trząsł i co z obrotami
naczytałem się w necie...że może wtrysk,wiązka,zawór stabilizacji ciśnienia(to jest ten słynny N75?)turbina.....
miał ktoś podobny przypadek albo podobny?
co mam wymienić w ciemno Turbo,Przepływkę,EGR z chłodniczką(bo to najcześćiej pada w 1.6 TDI)Out FAP/DPF itd itd (((
a u mnie w okolicy są tacy "rzeźnicy" że będą wymieniać metodą prób i błędów...
Proszę o nieusuwanie