jakie sa Waszym zdaniem najlepsze motory TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

jakie sa Waszym zdaniem najlepsze motory TDI

Post autor: Maro123 » śr sie 23, 2006 15:00

witam jak w tytule, co jest waszym zdaniem najbardziej sprawdzone i najbardziej niezawodne, chcialbym zrobic taki ranking gdyz wiele na ten temat slyszalem sprzecznych opinii. I nie chodzi mi to o moc i konfort z jazdy gdyz wiadomo im mocniejszy motorek tym jest on wiekszy, tylko bardziej o trwalosc oraz koszty czesci zamiennych. Oto o jakie motory mi chodzi
AGR 90KM
ALH 90KM
ATD 100 PD
AXR 100 PD
AHF 110
ASV 110
AJM 115 PD
AUY 115 PD
ASZ 130 PD
ARL 150 PD



Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » śr sie 23, 2006 15:49

1Z 90KM


Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr sie 23, 2006 15:54

ASV 110
ten i AFN 110


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 23, 2006 16:32

1Z, AFN, ASV, wszystko co nowsze jest niestety bardziej zawodne(pompowtryskiwacze)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 23, 2006 17:01

1Z ma miano najbardziej pancernego, te ktore wymienili koledzy tez, ale nie mozna zamulac kierownic powietrza ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » śr sie 23, 2006 17:24

1Z brata przebieg 750 tys km i dalej smiga bez remontu



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 23, 2006 18:56

odnosnie TDI na pompie:

najtansze części i najtrwalszy 1Z

najlepsze osiągi oraz możliwości do ceny AFN

najlepsze mozliwości podnoszenia mocy ASV



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 23, 2006 19:55

cowboy pisze:najlepsze mozliwości podnoszenia mocy ASV
jest jeszcze rodzynek - AHH z seryjna pompa 11mm


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 24, 2006 09:47

zaprzal pisze:
cowboy pisze:najlepsze mozliwości podnoszenia mocy ASV
jest jeszcze rodzynek - AHH z seryjna pompa 11mm
ano VW robił takie dziwne kombinacje - AHH 90 km w serii i pompa 11 :P ??

wiecej o mozliwościach AHH tu:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=17164

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 09:53 ]
lub tu:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... hlight=ahh



Maro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 12:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maro123 » czw sie 24, 2006 18:36

widze ze malo kto chwali PD byc moze dlatego ze to sa jeszcze stosunkowo mlode motory



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » czw sie 24, 2006 18:44

Niestety dosc awaryjne ale jakby nie bral pod uwage tego czynnika to np taki PD 130 to niesamowita baza pod zwiekszanie mocy, w serii jezdzi "tylko" dobrze



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 24, 2006 19:32

Maro123 pisze:widze ze malo kto chwali PD
spytałes się o trwałość i o ceny części ... spodziewałeś się że wszyscy zachwala Ci 150 konnego ARL-a ? :P

najdłuzej bezawaryjnie polata silniczek mniej wysilony, jak najmniej skomplikowany...jak nie ma kierownic spalin w turbinie to sie po prostu nie mogą zapiec :P

pozdro !!



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » czw sie 24, 2006 22:58

A gdzie AHU 1.9 tdi 90 ps ?? :)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sie 25, 2006 13:04

Maro123 pisze:widze ze malo kto chwali PD byc moze dlatego ze to sa jeszcze stosunkowo mlode motory
Zadzwon do all ASO VW i zadaj im to same pytanie. Bedziesz mial "fachowa" i "obiektywna" odpowiedz.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości