Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

Post autor: mateusz18 » pt lis 11, 2016 21:24

Witam, nigdzie nie moge znalesc odpowiedzi na moje pytanie wiec musze napisac temat.
Mialem problem z moim golfem otoz rano przy odpalniu na zimnym dymil na bialo palil na 3 cylindry, na 4 dopiero lapal po ok 30s. Zmierzylem sprezanie diagnoza ze na 4 jest mniejsze. Dzis rozebralem silnik i okazalo sie ze jest krzywy korbowod na 4 cylindrze, i teraz bardzo wazne pytanie jak to wymieniec? Czy kupic dobra uzywana korbe i przelozc stare panewki? czy nowa korba nowe panewki? Czy uzywana korba nowe panewki? jak zrobic zeby mi sie to nie zatarlo, bardzo prosze o odpowiedz. 1,2,3 cylnder sprezanie jest 32 bar wiec ich napewno nie ruszam. Ale jak zrobic z tym korbowodem?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

Post autor: Adamm » pt lis 11, 2016 23:45

uzywana korba + nowe panewki + nowe pierscienie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

Post autor: Michał_1977 » sob lis 12, 2016 08:27

mateusz18 pisze: 1,2,3 cylnder sprezanie jest 32 bar wiec ich napewno nie ruszam
Na pewno? Mnie uczyli,że korby wymienia się w kompletach,bo waga ma znaczenie.
Komplet 4 korb,można kupić za 100-150zł (używka).
Do tego,jak wspomniałAdamm - nowe panewki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

Post autor: Adamm » sob lis 12, 2016 09:35

Michał_1977, generalnie mozna i jedna. dla spokoju mozna zwazyc obie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Mk4 1.9 tdi ahf 110km wymiana korbowodu

Post autor: radekrp90 » sob lis 12, 2016 22:48

Tłoki i korbowody mają selekcje (wybijane na stopce korbowodu) i po tym powinno się je dobierać. Tłoki mają chyba z grubsza jednakową wagę (jeśli zakłada się nowy można umyć wszystkie z osadów) ale korby trzeba dobierać do kompletu.

Po wymianie któregokolwiek z korbowodów lub tłoków należy zmierzyć wystawanie tłoków nad kadłub aby dobrać ewentualnie nową uszczelkę pod głowicę.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości