[MK3 AAZ] dziura w bloku
: pn sie 21, 2006 23:10
witaj
wiec sprawa ma sie nastepujaco:
Moj tato kupil niecale 2 miesiace temu mk3 gtd (aaz) i sprzedawca pewny stanu samochodu powiedzial , ze daje na niego gwarancje..
Niestety tydzien temu podczas jazdy autostrada okolo 30km z srednia predkoscia okolo 140kmh nagle uslyszelismy wystrzal , cos jakby opona , i po chwili nie bylo juz grama oleju.. Auto po tym fakcie zostalo od nowa zalane swiezym olejem i bez problemu przejechalo jakies 2km.. Nie mielismy pojecia co sie stalo, i auto zholowalismy do garazu goscia od ktorego auto kupiono... Okazalo sie , ze w bloku silnika (nad miska olejowa) jest dziura wielkosci piesci, a ponadto wyrwana jest jedna ze srob przy lapie silnika..
Sprzedawca umywa rece, i twierdzi , ze wylamanie nastapilo na wskutek zaklinowania jakiegos narzedzia , a konkretnie klucza , ktorego to niby uzywali mechanicy wymianiajacy w tym aucie amortyzatory.
Auto odpala, chodzi na wszystkie cylindry , korbowod jest caly, paski cale, glowica tez w porzadku. Tylko ta dziura w bloku
Jak sadzisz na wskutek czego nastapilo uszkodzenie.. |Czy rzeczywiscie moglo powstac na wskutek zewnetrznych czynnikow, jak wspomniany juz klucz??
Dzieki za kazda odpowiedz i sugestie
wiec sprawa ma sie nastepujaco:
Moj tato kupil niecale 2 miesiace temu mk3 gtd (aaz) i sprzedawca pewny stanu samochodu powiedzial , ze daje na niego gwarancje..
Niestety tydzien temu podczas jazdy autostrada okolo 30km z srednia predkoscia okolo 140kmh nagle uslyszelismy wystrzal , cos jakby opona , i po chwili nie bylo juz grama oleju.. Auto po tym fakcie zostalo od nowa zalane swiezym olejem i bez problemu przejechalo jakies 2km.. Nie mielismy pojecia co sie stalo, i auto zholowalismy do garazu goscia od ktorego auto kupiono... Okazalo sie , ze w bloku silnika (nad miska olejowa) jest dziura wielkosci piesci, a ponadto wyrwana jest jedna ze srob przy lapie silnika..
Sprzedawca umywa rece, i twierdzi , ze wylamanie nastapilo na wskutek zaklinowania jakiegos narzedzia , a konkretnie klucza , ktorego to niby uzywali mechanicy wymianiajacy w tym aucie amortyzatory.
Auto odpala, chodzi na wszystkie cylindry , korbowod jest caly, paski cale, glowica tez w porzadku. Tylko ta dziura w bloku
Jak sadzisz na wskutek czego nastapilo uszkodzenie.. |Czy rzeczywiscie moglo powstac na wskutek zewnetrznych czynnikow, jak wspomniany juz klucz??
Dzieki za kazda odpowiedz i sugestie