1.9 AAZ pompa 10mm Dymienie?
: ndz sie 14, 2016 17:23
Witam !
dopiero wchodzę w temat diesla więc prosiłbym o wyrozumiałość .
Pacjent to golf 3 z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Mianowicie, org. pompa się skończyła, więc chwila przemyślenia, i doszedłem do wniosku że skoro silnik ma być modzony, to nie ma sensu ładować ponownie ori pompy
udało mi się dorwać pompę 10mm . Sprzedający mówił mi że pompa jest sprawna wszystko z nią okej, tylko leje - z przyspieszacza. wymiana oringów wszystko okej.
Pompa założona, rozrząd ustawiony, układ odpowietrzony, odpalać auto a tu niespodzianka.
ciężko odpalić ( trzeba z gazem ) po czym jak odpali nie równo pracuje po czym gaśnie, a w dodatku okrutnie dymi na biało po dodaniu gazu i utrzymaniu obrotów powyżej 1.5tyś dymienie ustaje auto zaczyna normalnie się wkręcać i wszystko jest raczej w porządku, poza szybko rosnącą temp. płynu ? Na wolnych spowrotem to samo, nie ma zasady, czy auto zimne czy ciepłe jest to samo.
jakieś pomysły co może być przyczyną ? jakieś porady co sprawdzić ?
Obstawiałem na wtryski - ori AAZ, i tak planowałem wymienić na te od SBka, więc może od tego zacząć ?
ew. zły kąt wtrysku ?
dalej nie wiem. dodam że przed wymianą pompy wszystko hulało jak należy
dopiero wchodzę w temat diesla więc prosiłbym o wyrozumiałość .
Pacjent to golf 3 z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Mianowicie, org. pompa się skończyła, więc chwila przemyślenia, i doszedłem do wniosku że skoro silnik ma być modzony, to nie ma sensu ładować ponownie ori pompy
udało mi się dorwać pompę 10mm . Sprzedający mówił mi że pompa jest sprawna wszystko z nią okej, tylko leje - z przyspieszacza. wymiana oringów wszystko okej.
Pompa założona, rozrząd ustawiony, układ odpowietrzony, odpalać auto a tu niespodzianka.
ciężko odpalić ( trzeba z gazem ) po czym jak odpali nie równo pracuje po czym gaśnie, a w dodatku okrutnie dymi na biało po dodaniu gazu i utrzymaniu obrotów powyżej 1.5tyś dymienie ustaje auto zaczyna normalnie się wkręcać i wszystko jest raczej w porządku, poza szybko rosnącą temp. płynu ? Na wolnych spowrotem to samo, nie ma zasady, czy auto zimne czy ciepłe jest to samo.
jakieś pomysły co może być przyczyną ? jakieś porady co sprawdzić ?
Obstawiałem na wtryski - ori AAZ, i tak planowałem wymienić na te od SBka, więc może od tego zacząć ?
ew. zły kąt wtrysku ?
dalej nie wiem. dodam że przed wymianą pompy wszystko hulało jak należy