1.9 AAZ pompa 10mm Dymienie?
: ndz sie 14, 2016 17:23
Witam !
dopiero wchodzę w temat diesla więc prosiłbym o wyrozumiałość
.
Pacjent to golf 3 z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Mianowicie, org. pompa się skończyła, więc chwila przemyślenia, i doszedłem do wniosku że skoro silnik ma być modzony, to nie ma sensu ładować ponownie ori pompy
udało mi się dorwać pompę 10mm
. Sprzedający mówił mi że pompa jest sprawna wszystko z nią okej, tylko leje - z przyspieszacza. wymiana oringów wszystko okej.
Pompa założona, rozrząd ustawiony, układ odpowietrzony, odpalać auto a tu niespodzianka.
ciężko odpalić ( trzeba z gazem ) po czym jak odpali nie równo pracuje po czym gaśnie, a w dodatku okrutnie dymi na biało
po dodaniu gazu i utrzymaniu obrotów powyżej 1.5tyś dymienie ustaje auto zaczyna normalnie się wkręcać i wszystko jest raczej w porządku, poza szybko rosnącą temp. płynu ?
Na wolnych spowrotem to samo, nie ma zasady, czy auto zimne czy ciepłe jest to samo.
jakieś pomysły co może być przyczyną ? jakieś porady co sprawdzić ?
Obstawiałem na wtryski - ori AAZ, i tak planowałem wymienić na te od SBka, więc może od tego zacząć ?
ew. zły kąt wtrysku ?
dalej nie wiem. dodam że przed wymianą pompy wszystko hulało jak należy
dopiero wchodzę w temat diesla więc prosiłbym o wyrozumiałość

Pacjent to golf 3 z silnikiem 1.9 TD AAZ.
Mianowicie, org. pompa się skończyła, więc chwila przemyślenia, i doszedłem do wniosku że skoro silnik ma być modzony, to nie ma sensu ładować ponownie ori pompy

udało mi się dorwać pompę 10mm

Pompa założona, rozrząd ustawiony, układ odpowietrzony, odpalać auto a tu niespodzianka.
ciężko odpalić ( trzeba z gazem ) po czym jak odpali nie równo pracuje po czym gaśnie, a w dodatku okrutnie dymi na biało


jakieś pomysły co może być przyczyną ? jakieś porady co sprawdzić ?
Obstawiałem na wtryski - ori AAZ, i tak planowałem wymienić na te od SBka, więc może od tego zacząć ?
ew. zły kąt wtrysku ?
dalej nie wiem. dodam że przed wymianą pompy wszystko hulało jak należy
