Intercooler w mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Intercooler w mk2

Post autor: Krzylu » ndz sie 20, 2006 21:17

jak w temacie silnik SB ic przed chlodnica takiej wielkosci jak na fotce da rade nie zaduzy czy bedzie trzeba zwiekszac cisnienie doladowania??


Obrazek



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sie 20, 2006 23:43

wskaznik bedzie tylko napewno ale niewiem gdzie szukac ich,na allegro byl tylko jeden.Zwiekszy sie dlugosc dolotu i czy czasem standardowe cisnienie podola zadaniu przy takim ic
niechcem miec jakiegos pisiorka kolo lampy tylko cos "normalnego" czyli intercoolera z pelnego zdarzenia :grin:
wiem ze takie cos przydatne jest przy ostrych modach a nie do standardowego auta dlatego pytam czy czasem mi to niepogorszy czegos



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn sie 21, 2006 08:22

czy to jest interek od cytryny XM? lub jakiegoś innego wynalazka z PSA

bo jak tak to będziesz musiał założyć troszkę mniejszą chłodnicę. Bo na fabryczną od TD ten inter ma za mały rozstaw krućców. Wiem bo sam chciałem takowy założyć. Tego interka wciśniesz na chłodnice ale nie bedzie jak przewodów do turbo założyć.

chyba, że chłodnica mniejsza.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sie 21, 2006 15:26

Trochim, dokladnie jakis francuz
czyli du.pa niby duzy ale nie az tak zeby wyszedl poza chlodnice
dzieki Trochim,

a ten w zderzak niznam wymiarow ale mialem taki w lapach i jest calkiem spory
da rade go wcisnac??

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121630494

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 3:32 pm ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121884513

a ten??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 21, 2006 16:04

koledzy z forum w swoich mk3 montuja takie ic od tdsa. Jezeli nie planujesz jakichs kosmicznych modow i zmieniania turbinki na wieksza to IMHO nie ma sensu pakowac ogromnego ic bo bedzie to przerost formy nad trescia. Wystarczy cos takiego co podales w linkach


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sie 21, 2006 16:09

ktory??
TDS za duzy
a Galaxy??

sam juz niewiem co wsadzic
poradzcie chlopaki ;)



wojt_bb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 31, 2006 11:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojt_bb » pn sie 21, 2006 18:53

bierz ten od tds'a, jak napisal zaprzal nie ma co targac takiego duzego jak ten z fotki



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn sie 21, 2006 23:36

Dziekowac panowie :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 24, 2006 16:35

Krzylu, ale też pamietaj, żeby IC tak zamontować żeby za dużo nie zakrywał chłodnicy i jakoś go osłonić.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości