[Mk3 TDI] nie chce zapalac

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

[Mk3 TDI] nie chce zapalac

Post autor: sac3k » ndz sie 20, 2006 20:46

mam golfika 3 tdi z 96r i ostatnio cos niebardzo chce zapalac (jak postoi pare minutek)trzeba dlugo krecic:( niby chce zapalic tak jakby lapal ale nie zapala). Ostatnio kolo minutki musialem krecic (nawet na pelnym baku) ale jak juz zapale i od razu zgasze i zapale to pali od razu:). Chce dodac ze niedawno byl robiony rozrzad:) i mocno nie kopci:) co mu dolega??
Dziekuje za kazda odpowiedz:)
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 09:51 przez sac3k, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sie 20, 2006 22:03

Przyczyn może być wiele , sprawdz wężyki przy pompie czy nie ma w nich powietrza.
Co do rozrządu to jak zmieniałem pasek jakoś żle go napiełem i miałem przestawiony na pompie dosłownie pół zęba , auto za nic nie chciało odpalić. Pozdrawiam.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz sie 20, 2006 22:21

Może cofa ci sie paliwo ?? :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz sie 20, 2006 22:29

sprawdz fazy rozrzadu i kolo zebate na wale


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 20, 2006 22:53

Jedz ustawic kat wtrysku. Tylko nie do jakiegos partacza a speca co na VAGu sie zna.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » pn sie 21, 2006 07:13

a jak jest powietrze w wezykach jak zapalam to co to znaczy?? zaworek zwrotny puszcza?? czy cos z pompa??
dzieki za odpowiedz zaraz pojade na warsztat:(



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn sie 21, 2006 07:40

A kiedy filtr paliwa zmieniałeś ??
sac3k pisze:a jak jest powietrze w wężykach jak zapalam to co to znaczy??
to znaczy że ci sie układ zapowietrza i może wtedy nie palić ja obstawiam że ci sie paliwko cofa :bigok:



rafek81

Post autor: rafek81 » wt sie 22, 2006 06:03

ja stawiam na zaworek zwrotny z paliwa... mialem to samo..



sac3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lip 05, 2006 13:31
Lokalizacja: B-STOK

Post autor: sac3k » wt sie 22, 2006 07:50

dzieki wszystkim
a jednak Gobo90 mial racje filtr paliwka zabity byl:) juz pali jak szwajcarski zegarek:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości