Strona 1 z 1

Mk3 głośno chodzi po wymianie uszczelniaczy.

: ndz sie 20, 2006 17:37
autor: ttettrusek
mam mk3 1.9TD

z rana mi kopcil na bialo. wiec pomyslalem ze to wtryski. ale sa ok. no i okazalo sie ze nie bylo wogole uszczelniaczy. zdziwko szczelilem. zalozylem nowe. odpalilem i chodzil jak helikopter. kazali mi zeby pochodzil na wolnych obr. a potem dac mu na obroty przez 2 min.. ok pomoglo ale teraz chodzi jak traktor. glosniej niz przed ta cala historia. no i troche bardziej jest mulowaty.
co to moze byc???
jade za 2 dni 400 km do rodzinki moze to wszystko sie ulozy?? (mam cicha nadzieje)

ale watpie.
pomocy piszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co dalej????? :otepienie:

: ndz sie 20, 2006 18:55
autor: moskitq
ja po naprawach uszczelniaczy i innych zauważyłem że chodzi ciszej ale co to mocy stał sie mułowaty i też nie wiem o co biega, mam problem żeby go do 14o dokulać a wcześniej do 180 nie było problema

: ndz sie 20, 2006 19:27
autor: baryton1972
zle ustawiony kąt wtrysku

: ndz sie 20, 2006 19:28
autor: NiCom
A moze macie zle ustawiony zaplon.

Mialem podobna sytuacje z kopceniem po wymianie uszczelniaczy.
Przyspieszyli mi zaplon i bylo OK

Proponuje podjechac do jakiegos mechaniora co ma zegra i sprawdzi.

Pozdrawiam

: ndz sie 20, 2006 19:38
autor: ttettrusek
kąt wtrysku ???????

czy to chodzi o przestawienie pompy???

bo oryginalnie na zegarze bylo 0.8 a w ksiazce pisze ze ma byc 0.9. jesli o to chodzi :crazy:

moze mi ktos po krotce naisac o co chodzi z tym katem???

: czw sie 24, 2006 16:46
autor: vw_vandal
ttettrusek, mi się wydaję że przestawili zapłon i może szklanki pozamieniali. Pojeżdzij nim przez godzinkę jak się nic nie zmieni to do poprawki. Ale zapłon masz przestawiony jak jest mujowaty.