Mk3 głośno chodzi po wymianie uszczelniaczy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Mk3 głośno chodzi po wymianie uszczelniaczy.

Post autor: ttettrusek » ndz sie 20, 2006 17:37

mam mk3 1.9TD

z rana mi kopcil na bialo. wiec pomyslalem ze to wtryski. ale sa ok. no i okazalo sie ze nie bylo wogole uszczelniaczy. zdziwko szczelilem. zalozylem nowe. odpalilem i chodzil jak helikopter. kazali mi zeby pochodzil na wolnych obr. a potem dac mu na obroty przez 2 min.. ok pomoglo ale teraz chodzi jak traktor. glosniej niz przed ta cala historia. no i troche bardziej jest mulowaty.
co to moze byc???
jade za 2 dni 400 km do rodzinki moze to wszystko sie ulozy?? (mam cicha nadzieje)

ale watpie.
pomocy piszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co dalej????? :otepienie:


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » ndz sie 20, 2006 18:55

ja po naprawach uszczelniaczy i innych zauważyłem że chodzi ciszej ale co to mocy stał sie mułowaty i też nie wiem o co biega, mam problem żeby go do 14o dokulać a wcześniej do 180 nie było problema


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

baryton1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 20:12
Lokalizacja: czersk

Post autor: baryton1972 » ndz sie 20, 2006 19:27

zle ustawiony kąt wtrysku



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » ndz sie 20, 2006 19:28

A moze macie zle ustawiony zaplon.

Mialem podobna sytuacje z kopceniem po wymianie uszczelniaczy.
Przyspieszyli mi zaplon i bylo OK

Proponuje podjechac do jakiegos mechaniora co ma zegra i sprawdzi.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » ndz sie 20, 2006 19:38

kąt wtrysku ???????

czy to chodzi o przestawienie pompy???

bo oryginalnie na zegarze bylo 0.8 a w ksiazce pisze ze ma byc 0.9. jesli o to chodzi :crazy:

moze mi ktos po krotce naisac o co chodzi z tym katem???


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 24, 2006 16:46

ttettrusek, mi się wydaję że przestawili zapłon i może szklanki pozamieniali. Pojeżdzij nim przez godzinkę jak się nic nie zmieni to do poprawki. Ale zapłon masz przestawiony jak jest mujowaty.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości