mk3 TDI - 1Z, nastawnik czy powietrze??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

mk3 TDI - 1Z, nastawnik czy powietrze??

Post autor: kupszczelisty » ndz sie 20, 2006 16:04

dziś zauważyłem że w paliwie lecą bąbelki powietrza, a gdy go przegazowałem to leciał cały ciąg bombelków, może to mieć coś wspołnego z nierówną pracą silnika i szarpaniem na niskich obrotach? Gdzie szukać przyczyny powstawania bombelków??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 20, 2006 16:56

Szukaj w oringu pod bialym plastikiem ktory laczy przewody paliwowe na filtrze paliwa. U mnie pomogla wlasnie wymiana tego oringu.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sie 20, 2006 17:36

no tylko że powietrze leci po drugiej stronie :| ile taki oring kosztuje?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 20, 2006 17:39

kupszczelisty pisze:no tylko że powietrze leci po drugiej stronie :|
Pomiedzy bakiem a filtrem?
ile taki oring kosztuje?
Wiec to nie oring (koszt 17zl)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sie 20, 2006 18:59

nie o to mi chodzi oring jest przy odpływie z pompy, a mi bombelki lecą tam gdzie się zakłada do filtra te 2 węże oddzielnie



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sie 20, 2006 19:19

Gitner pisze:Wiec to nie oring (koszt 17zl)
17 zl ? Chyba zaly zaworek z oringiem/uszczelka..
Chyba mozna kupic sama uszczelke ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 20, 2006 22:14

inek01 pisze:
Gitner pisze:Wiec to nie oring (koszt 17zl)
17 zl ? Chyba zaly zaworek z oringiem/uszczelka..
Chyba mozna kupic sama uszczelke ?
Ja tyle na szybko placilem za sama uszczelke.
kupszczelisty pisze:nie o to mi chodzi oring jest przy odpływie z pompy, a mi bombelki lecą tam gdzie się zakłada do filtra te 2 węże oddzielnie
Wiec zasysa ci powietrze od baku. Zajrzyj wiec pod tylna kanape i sprawdz pompe. Moze przy niej gdzies przewod puscil i lapie.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sie 20, 2006 22:20

Gitner pisze:Ja tyle na szybko placilem za sama uszczelke.
He, to niezle....
Chyba caly zaworek mozna za jakies 20zl kupic.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz sie 20, 2006 22:31

Gitner pisze:Wiec zasysa ci powietrze od baku. Zajrzyj wiec pod tylna kanape i sprawdz pompe. Moze przy niej gdzies przewod puscil i lapie.
jaka pompe?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sie 20, 2006 22:58

z bagażnika to tylko kable widziałem :|



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 21, 2006 00:21

Corvax pisze:
Gitner pisze:Wiec zasysa ci powietrze od baku. Zajrzyj wiec pod tylna kanape i sprawdz pompe. Moze przy niej gdzies przewod puscil i lapie.
jaka pompe?
Walnalem sie.. chodzilo mi aby sprawdzil przewody pomiedzy bakiem a filtrem.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn sie 21, 2006 08:33

a jak mam je sprawdzić??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 21, 2006 10:35

kupszczelisty, wez jakas banke z paliwkiem, postaw sobie przy silniku, podlacz przewody od pompy i odpal auto. Jak bedziesz mial babelki to znaczy, ze to raczej nie wina odcinka bak-filtr.

ps. dawno wymieniales filtr paliwa? podobne efekty moze dac zapchany filtr


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn sie 21, 2006 14:31

Gitner pisze:Szukaj w oringu pod bialym plastikiem ktory laczy przewody paliwowe na filtrze paliwa. U mnie pomogla wlasnie wymiana tego oringu.
ja mialem podobnie, powietrze lecialo z filtra do pompy i z pompy do filtra a powietrza bylo tylko ze prawie paliwa nic nie lecialo tylko samo powietrze i musialem dlugo krecic przy odpalaniu i samochod byl slaby, probowalem z oringiem i nic okazalo sie ze zaworek juz jest do niczego i wymienilem caly zaworek i jest wszystko ok.
zaprzal pisze:kupszczelisty, wez jakas banke z paliwkiem, postaw sobie przy silniku, podlacz przewody od pompy i odpal auto. Jak bedziesz mial babelki to znaczy, ze to raczej nie wina odcinka bak-filtr.

ps. dawno wymieniales filtr paliwa? podobne efekty moze dac zapchany filtr
dokladnie podlacz na krotko i zbadaj co wtedy bedzie sie dzialo, co do filtra masz racje moze byc zapchany albo sie gdzies rozszczelnil.


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości