Strona 1 z 1

olej do plynu chlodzacego silnik bls

: wt maja 24, 2016 00:40
autor: macpat1
Witam . Koledzy ilu z was mialo taki przypadek lub slyszeliscie ze wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi

olej do plynu chlodzacego silnik bls

: śr maja 25, 2016 21:58
autor: Michał_1977
macpat1 pisze:wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ??
BlokU :jezor:
Hmm,żeby blok pogięło na styku z głowicą,to musiałby nieźle w palnik dostawać,ale jak znam życie i silniki BLS,to prędzej korby by z niego wyszły.
Przyczyny szukałbym raczej w uszczelce pod głowicą,głowicy lub chłodnicy oleju pod filtrem.

olej do plynu chlodzacego silnik bls

: śr maja 25, 2016 22:57
autor: maxsymus
Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna to trzeba przeszlifować blok i głowicę i będzie okej :D

olej do plynu chlodzacego silnik bls

: czw maja 26, 2016 08:15
autor: Michał_1977
maxsymus pisze:Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna
To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolana :bajer:

Re: olej do plynu chlodzacego silnik bls

: czw maja 26, 2016 20:01
autor: maxsymus
To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolana :bajer:[/quote]



Moja wypowiedź ma całkiem inny sens ...jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej ) mam auto z silnikiem BXE przebieg ponad 300 000 tys od nowości w moich rękach serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " :D to i tak uznam ten motor za idealny ... :D

olej do plynu chlodzacego silnik bls

: czw maja 26, 2016 20:10
autor: Michał_1977
maxsymus pisze:Moja wypowiedź ma całkiem inny sens
Wiem,ale ja w ostatniej wypowiedzi odniosłem się po części do swojej wcześniejszej wypowiedzi.
TDI przegrzać,to trzeba być upalaczem z mega zdolnościami,więc żebyś nie wiem jak w BLS cisnął,to zamiast się przegrzać,pokaże kopyta.
maxsymus pisze:jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej )
Olej,long life i winę kierowców odłóżmy na półkę. BLS,BXE i jeszcze parę,to nieudaczniki ze stajni VW,do czego producent przyznał się :bajer:
maxsymus pisze:serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " :D to i tak uznam ten motor za idealny ... :D
Jedna jaskółka wiosny nie czyni :wink: