Strona 1 z 1

Problem z ukladem chlodzenia

: czw maja 19, 2016 22:34
autor: rbakalarz92@wp.pl
Witam wszystkich uzytkownikow forum :)
Jestem tu nowy tak wiec podtrzebuje porady .
Mianowicie chodzi mi o uklad chlodzacy silnika problem polega na tym gdyz wywala mi weze miedzy filtrem a pompa i jeden nizej . Zadne inne nie strzelają mialem okazje wymienic je juz po 3 razy kazdego z osobna .
Golf 3 1.9 GTD AAZ . Zostal wymieniony termostat i jest oo z pompy nie cieknie wentylator przy jakiejs tam temperaturze tez sie załącza. Przy spokojnej jezdzie 100/120km h wszystko jest ok temperatura jest w normanie 90 stopni na postoju spada do 70 . lecz jak dam mu troche wiecej gazu na dluzszym odcinku powyzej 140 temeratura z automatu idzie w gore zalednie kilka sekund i 110 stopni ponad i wode wywala przewaznie sa to te weze ktore wymienilem wyzej. Moze ktos poradzi co sprawdzić co wymienic ?
Z gory dzieki za pomoc :P

Problem z ukladem chlodzenia

: pt maja 20, 2016 08:53
autor: hak64
Pewnie masz zużytą pompę wody. Przy większych obrotach jest mało wydajna i silnik się przegrzewa. Rośnie przy tym ciśnienie w układzie i wywala węże.

Problem z ukladem chlodzenia

: pt maja 20, 2016 19:47
autor: Havan
a może gdzieś Ci się układ zapowietrza i strzela w najsłabszym miejscu.

Problem z ukladem chlodzenia

: pt maja 20, 2016 21:51
autor: grandi
Uszczelka pod glowica

Problem z ukladem chlodzenia

: sob maja 21, 2016 07:16
autor: Michał_1977
rbakalarz92@wp.pl pisze:na postoju spada do 70
Tak nie powinno się dziać. Coś nie halo z tym termostatem lub czujnikiem.
rbakalarz92@wp.pl pisze:wentylator przy jakiejs tam temperaturze tez sie załącza
Czyli duży obieg działa. Pytanie tylko,czy otwiera się na tyle,żeby nadążać zbić temperaturę...
rbakalarz92@wp.pl pisze: Moze ktos poradzi co sprawdzić co wymienic ?
Możesz na próbę całkowicie wywalić termostat i zrobić próbę,czyli dać mu w palik jak wcześniej. Jak wywali płyn ponownie to:
-na początek sprawdź cienki wężyk od króćca do zbiorniczka,czy jest drożny i sam króciec w zbiorniczku;
-odkręć korek i powąchaj płyn,czy śmierdzi spalinami i czy jest w nim olej lub inne paskudztwa;

Problem z ukladem chlodzenia

: ndz maja 22, 2016 20:23
autor: Patryk.
Spotkałem się z tym w passacie b5fl 1.9tdi avf, przyczyna była tylko jedna Uszczelka pod głowicą. Również miałem taki problem do 140km/h wszystko było dobrze tylko było ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, lecz gdy pod obciążeniem jechałem 170-200km/h załadowany samochód to zbiornik robił się pusty i tem 130st. na max.