Problem z ukladem chlodzenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rbakalarz92@wp.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 19, 2016 22:12
Lokalizacja: Rzepin

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: rbakalarz92@wp.pl » czw maja 19, 2016 22:34

Witam wszystkich uzytkownikow forum :)
Jestem tu nowy tak wiec podtrzebuje porady .
Mianowicie chodzi mi o uklad chlodzacy silnika problem polega na tym gdyz wywala mi weze miedzy filtrem a pompa i jeden nizej . Zadne inne nie strzelają mialem okazje wymienic je juz po 3 razy kazdego z osobna .
Golf 3 1.9 GTD AAZ . Zostal wymieniony termostat i jest oo z pompy nie cieknie wentylator przy jakiejs tam temperaturze tez sie załącza. Przy spokojnej jezdzie 100/120km h wszystko jest ok temperatura jest w normanie 90 stopni na postoju spada do 70 . lecz jak dam mu troche wiecej gazu na dluzszym odcinku powyzej 140 temeratura z automatu idzie w gore zalednie kilka sekund i 110 stopni ponad i wode wywala przewaznie sa to te weze ktore wymienilem wyzej. Moze ktos poradzi co sprawdzić co wymienic ?
Z gory dzieki za pomoc :P



hak64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1068
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 13:23

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: hak64 » pt maja 20, 2016 08:53

Pewnie masz zużytą pompę wody. Przy większych obrotach jest mało wydajna i silnik się przegrzewa. Rośnie przy tym ciśnienie w układzie i wywala węże.


specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: Havan » pt maja 20, 2016 19:47

a może gdzieś Ci się układ zapowietrza i strzela w najsłabszym miejscu.


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: grandi » pt maja 20, 2016 21:51

Uszczelka pod glowica


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: Michał_1977 » sob maja 21, 2016 07:16

rbakalarz92@wp.pl pisze:na postoju spada do 70
Tak nie powinno się dziać. Coś nie halo z tym termostatem lub czujnikiem.
rbakalarz92@wp.pl pisze:wentylator przy jakiejs tam temperaturze tez sie załącza
Czyli duży obieg działa. Pytanie tylko,czy otwiera się na tyle,żeby nadążać zbić temperaturę...
rbakalarz92@wp.pl pisze: Moze ktos poradzi co sprawdzić co wymienic ?
Możesz na próbę całkowicie wywalić termostat i zrobić próbę,czyli dać mu w palik jak wcześniej. Jak wywali płyn ponownie to:
-na początek sprawdź cienki wężyk od króćca do zbiorniczka,czy jest drożny i sam króciec w zbiorniczku;
-odkręć korek i powąchaj płyn,czy śmierdzi spalinami i czy jest w nim olej lub inne paskudztwa;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw gru 31, 2015 17:24

Problem z ukladem chlodzenia

Post autor: Patryk. » ndz maja 22, 2016 20:23

Spotkałem się z tym w passacie b5fl 1.9tdi avf, przyczyna była tylko jedna Uszczelka pod głowicą. Również miałem taki problem do 140km/h wszystko było dobrze tylko było ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, lecz gdy pod obciążeniem jechałem 170-200km/h załadowany samochód to zbiornik robił się pusty i tem 130st. na max.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości