Dodatnia korekcja na cylindrze, większe spalanie, gorsza moc
: pn maja 09, 2016 11:31
Witam
Silnik AVB, korekcja na 4 tym cylindrze wyraźnie na plusie http://vaglog.pl/log_261790.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Tutaj sklejone logi na zimnym (lepsze korekcje) i ciepłym (dużo gorszy 4 garnek) na biegu jałowym. Problem to większe spalanie, mniejsza moc (objawy podobne jak przy jeździe z przytkanym dolotem).
Zrobione :
-wymiana vacum (stara miała niskie ciśnienie)
-głowica po regeneracji (szlif i gniazda)
-pompki po sprawdzeniu w warsztacie
-nowy wałek rozrządu
-ciśnienie sprężania 25 atm na każdym, jeszcze przed zrobieniem głowicy
-dolot czysty
-rozpięta rura za turbo (żeby wyeliminować kata) - bez zmian
Auto pali dobrze, przepływka, turbo i cała reszta czujników sprawdzona. Włożony komplet pompek z innego auta - bez zmian - na 3 i 4 dodatnie korekcje. Zamiana moich pompek miejscami tzn. 1 na 4, 2 na 3 - bez zmian. Korekcje trzymają się cylindrów. Jak wyjaśnić większe spalanie, jeśli zapala bez kłopotu czyli sprężanie dobre, a jeździ gorzej. Co pominąłem, gdzie źle robię i co jeszcze można sprawdzić i jak. Proszę o pomoc, bo włożyłem kupę kasy w auto, a efekty są niezadawalające.
Pozdrawiam
Silnik AVB, korekcja na 4 tym cylindrze wyraźnie na plusie http://vaglog.pl/log_261790.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Tutaj sklejone logi na zimnym (lepsze korekcje) i ciepłym (dużo gorszy 4 garnek) na biegu jałowym. Problem to większe spalanie, mniejsza moc (objawy podobne jak przy jeździe z przytkanym dolotem).
Zrobione :
-wymiana vacum (stara miała niskie ciśnienie)
-głowica po regeneracji (szlif i gniazda)
-pompki po sprawdzeniu w warsztacie
-nowy wałek rozrządu
-ciśnienie sprężania 25 atm na każdym, jeszcze przed zrobieniem głowicy
-dolot czysty
-rozpięta rura za turbo (żeby wyeliminować kata) - bez zmian
Auto pali dobrze, przepływka, turbo i cała reszta czujników sprawdzona. Włożony komplet pompek z innego auta - bez zmian - na 3 i 4 dodatnie korekcje. Zamiana moich pompek miejscami tzn. 1 na 4, 2 na 3 - bez zmian. Korekcje trzymają się cylindrów. Jak wyjaśnić większe spalanie, jeśli zapala bez kłopotu czyli sprężanie dobre, a jeździ gorzej. Co pominąłem, gdzie źle robię i co jeszcze można sprawdzić i jak. Proszę o pomoc, bo włożyłem kupę kasy w auto, a efekty są niezadawalające.
Pozdrawiam