Strona 1 z 1

Klapa gasząca

: czw kwie 14, 2016 18:30
autor: Jaawa
Witam, mam problem z klapą gaszącą. Przy gaszeniu trzęsie silnikiem. Sprawdzałem membrane jest szczelna, prąd w kostce przy zaworku n239 jest, przepustnica czysta, zaworek n239 był podmieniany. Proszę o jakieś propozycje rozwiązania tego oto problemu, z góry dzięki :)


Golf 4 1.9 TDI ARL
2001 rok

Klapa gasząca

: czw kwie 14, 2016 21:26
autor: italiano_83
A co tu za propozycje można dawać, jak poza tą, aby sprawdzić czy siłownik wyciąga na maksa ramię sterujące klapą podczas gaszenia silnika :bajer:
Dwa zgasić klapą ręcznie i sprawdzić czy silnik zgasł łagodnie, nie zgaśnie łagodnie po zamknięciu klapy i jej przytrzymaniu, to dwumas się rozleciał.

Klapa gasząca

: czw kwie 14, 2016 22:40
autor: Jaawa
Tak wyciąga ramie na maksa i jak ręcznie zamknę klapę to gaśnie łagodnie ;)

Klapa gasząca

: pt kwie 15, 2016 09:43
autor: italiano_83
Nie ma cudów, albo wciąga ramię I przytrzymuje I wtedy silnik gaśnie łagodnie, albo nie.
Jak ręcznie gaśnie łagodnie to znaczy że nie domyka klapy lub jej nie przytrzymuje.

Klapa gasząca

: pt kwie 15, 2016 18:41
autor: Jaawa
No nie przytrzymuje bo jest za slabe cisnienie i pytanie co moze byc tego przyczyna. Wszystkie weze podcisnieniowe wymienione na nowe, vacu sprawdzona

Klapa gasząca

: pt kwie 15, 2016 19:22
autor: italiano_83
Sprawdziłeś siłownik czy jest szczelny ?
Jak tak, to n239 się popsuł i tyle w temacie, zakładając, że faktycznie nie masz nieszczelności .

Klapa gasząca

: śr kwie 20, 2016 23:12
autor: Jaawa
Tak jest szczelny, bo jest podmieniony od drugiego golfa i caly czas to samo. No i n239 podmienialem juz 3 inne. Myslalem ze to vacum daje za male cisnienie ale mechanik mowil ze jest sprawne.

Klapa gasząca

: czw kwie 21, 2016 18:37
autor: italiano_83
Sprawdź napięcie w wtyczce i to jak długo się utrzymuje po zgaszeniu auta.