Strona 1 z 1
Golf II 1.6 Turbo Diesel 1991-> POMOCY !!!
: czw sie 17, 2006 13:05
autor: djbolek
Witam ma problem przkeaźnik od świec żarowych non stop trzyma boje sie by nie spalił świec... wymienilem na nowy i nadal jest to samo... wczesniej niby dobrze bylo kontrolka sie palila i póżniej gasl ze rozłącza ale tak wcale nie jest jest zwarty caly czas przekażnik. Co mam zrobic ? W czym jest problem ? MOze ktos posiada schemat elektryczny do tego Golfa po polsku ?

: pt sie 18, 2006 08:03
autor: De'D
ale trzyma non stop?? podczas jazdy jak sie silnik nagrzeje też??
Najprawdopodobniej siadl ci czujnik temperatury silnika.
Zrób test an czujnik... odkręc przewód od świec żarowych i odczep kabel od czujnika.
zobacz cyz to grzanie nie trwa byc moze jakieś 30-45 sek.
Wyłącz i włącz stacyjke ponownie grzanie znów powinno sie załączyć, idź przyłóź przewód od czujnika do masy.. kontrolka powinna zgasnąć.
Potem zrób 3 raz to samo z tym ze zamiast do masy załóź przewód na czujnik. po grzaniu wstępnym tez powinno zgasnąć.
Jesli przekażnik masz nowy to musi być czujnik.
nowy czujnik to ok 12-15zł
A czy słychać charakterystyczne cyknięcie po podgrzaniu wstępnym??
: pt sie 18, 2006 09:46
autor: djbolek
Na poczatku cyknie czyli załańcza przekaznik ale jak zniknie kontrolka (czyli nie swieci) to dalej go trzyma ... czyli swiece caly czas sa żażone i boje sie żeby nie spaliły... co to może byc ?
: pt sie 18, 2006 09:51
autor: De'D
no a skąd wiesz ze trzyma nadal... jesli kontrolka gaśnie to ok... !!
Swiece cały czas są podgrzewane aż do osiądnięciai wymaganej przez silnik temperatury.
Podgrzanie wstępne jest mocne ..potem grzeją słabiej.... ale grzeją.
To pali ci sie kontrolka podczas jazdy czy nie.... opisz dokładnie co sie dzieje.. przecież nikt sie nie będzie domyslał
: pt sie 18, 2006 10:06
autor: djbolek
Nie pali sie kontrolka wiem ze trzyma przekażnik bo go rozbieralem i widzialem ... trzyma caly czas nawet jesli silnik jest na chodzie i nadal trzyma nawet sprawdzalem w trakcie miernikiem i jest prąd....
: pt sie 18, 2006 10:42
autor: szymo1
Po 2 lub 3 minutach powinien puścić przekaźnik na zimnym silniku.