1.9 AGR wyzionął ducha... prośba o diagnozę...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marian667
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: Marian667 » ndz mar 20, 2016 21:12

Witam szanownych forumowiczów,

Dziś jadąc swoim golfikiem mk iv 1.9tdi mój agr zaczął chodzić tak jakby na 3 gary, telepał się i tłukł okrutnie. Chciałem gdzieś zjechać ale zanim dojechałem stanął, zgasł i już nie odpalił, nie kręci nawet rozrusznikiem, świeci się tylko kontrolka aku. Auto na hol i do mechanika, nie wiem kiedy będzie miał czas zajrzeć, a ja się zastanawiam czy nie trzeba dzwonić do bociana po kasę. Jestem laikiem ale śmierdzi mi to rozrządem, chociaż ma dopiero 30kkm... Z góry dzięki za sugestie na co się szykować :shock: .

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Marian667
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: Marian667 » pn mar 21, 2016 20:42

Jakby to kogoś interesowało to wstępna diagnoza wygląda tak, że rozsypał się wtrysk i jakaś jego część prawdopodobnie wpadła do silnika... Więcej będzie wiadomo po ściągnięciu głowicy itp.

Pozdrawiam

Baryla
...
...
Kontakt:

Post autor: Baryla » śr mar 23, 2016 01:07

Jak podczas jazdy cos wpadlo na tlok to raczej nie masz co robic sobie nadzieji ze cos wystrugasz z starego silnika. W ramach pocieszenia moge powiedziec Ci tyle ze sam slupek pasuje tez od alh/ahf/asv czy z kazdego tdi vp z aut na plycie podlogowej golfa iv.

Awatar użytkownika
Marian667
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: Marian667 » śr mar 23, 2016 08:55

Pewnie tak to się skończy... Zastanawiam się czy od razu całości nie zmienić na 110km, wtedy chyba potrzebny by był komp jeszcze i turbo do wymiany?

Baryla
...
...
Kontakt:

Post autor: Baryla » śr mar 23, 2016 09:50

Komputer, wtryski, turbo, kawalek wydechu, zawor n75 pod vnt

Awatar użytkownika
Marian667
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: Marian667 » śr mar 23, 2016 20:20