Wyje jak autobus powyżej 50 km/h.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- LordSpooky
- Użytkownik
- Kontakt:
Cześć,
Mam taki problem z autem żony.
To a3 TDI ASZ w tiptronicu.
Powyżej 50 km/h auto zaczyna wyć jak stary autobus.
Diagnoza, że mogą to być łożyska przód (bo dźwięk idzie jakby z prawej strony przedniego koła). Auto sprawdzałem na podnośniku. Każde z kół. Łożyska wydają się być ok. Zacząłem zastanawiać się czy to nie przypadkiem skrzynia. Nie mam dużego doświadczenia z automatami. Nie wiem czy one w ogóle wyją. Ktoś zna temat? Byłem w paru 'ciekawych' miejscach i chcieli już skrzynie zdejmować...
Dodatkowo zauważyłem jeszcze jedną rzecz jak jadę prosto, to to wycie występuję, jak minimalnie skręcę kierownice w lewo,to jest cisza. Czyli jednak może to być łożysko? Na pewno wole najpierw zmienić komplety łożysk na przodzie niż zabierać się za skrzynie...
Proszę jakąś pomoc, szanowne grono fachowców.
Mam taki problem z autem żony.
To a3 TDI ASZ w tiptronicu.
Powyżej 50 km/h auto zaczyna wyć jak stary autobus.
Diagnoza, że mogą to być łożyska przód (bo dźwięk idzie jakby z prawej strony przedniego koła). Auto sprawdzałem na podnośniku. Każde z kół. Łożyska wydają się być ok. Zacząłem zastanawiać się czy to nie przypadkiem skrzynia. Nie mam dużego doświadczenia z automatami. Nie wiem czy one w ogóle wyją. Ktoś zna temat? Byłem w paru 'ciekawych' miejscach i chcieli już skrzynie zdejmować...
Dodatkowo zauważyłem jeszcze jedną rzecz jak jadę prosto, to to wycie występuję, jak minimalnie skręcę kierownice w lewo,to jest cisza. Czyli jednak może to być łożysko? Na pewno wole najpierw zmienić komplety łożysk na przodzie niż zabierać się za skrzynie...
Proszę jakąś pomoc, szanowne grono fachowców.
mam ten sam przypadek aktualnie w aucie żony.
Łożysko.
Łożysko.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Rozpędź auto aż zacznie wyć i zrzuć bieg na luz jeśli będzie wyć dalej będzie to oznaczać, że skrzynia jest ok
- LordSpooky
- Użytkownik