Strona 1 z 3
Budowa turbo K14
: wt sie 15, 2006 18:18
autor: euglen
Witam
Chciałbym się dowiedzieć do czego służy wskazany czerwoną strzałką przewód? Turbo to K14. Z góry dziękuje za informacje
: wt sie 15, 2006 19:02
autor: Trochim
doprowadza spręzone powietrze do westgate. W którym to powietrze steruje zaworem przepuszczajacym spaliny poza wirnikiem sprężarki
: wt sie 15, 2006 19:59
autor: euglen
I tak też myslałem. Ale w tym momencie to wychodzi na to, że mam uszkodzony w jakiś sposób westgate, bo nawet jak wykręcę całkowicie tą srubkę od regulacji to mi pokazuje cisnienie nawet 1,4 bar... Albo jest jakaś nieszczelność na tym przewodzie...
: śr sie 16, 2006 12:24
autor: zaprzal
albo zawor zaciety w pozycji zamknietej
wykrecajac zmniejsza sie cisnienie w k14?
: śr sie 16, 2006 12:28
autor: Trochim
wykrecajac zmniejsza sie cisnienie w k14?
tak
: śr sie 16, 2006 15:37
autor: tomogolf2
ccoooo??? ze niby w k14 jezt odwrotnie??? ze jak WYKRĘCAM to zwiekszam cisnienie???a jak WKRĘCAM to zmiejszam?????
: śr sie 16, 2006 15:45
autor: zaprzal
tomogolf2, przeciez post wyzej masz napisane
wykrecasz - zmniejszasz
wkrecasz - zwiekszasz
: śr sie 16, 2006 21:08
autor: tomogolf2
aha juz wswzystko jasne
dziex
: czw sie 17, 2006 10:57
autor: marek29
euglen pisze:I tak też myslałem. Ale w tym momencie to wychodzi na to, że mam uszkodzony w jakiś sposób westgate, bo nawet jak wykręcę całkowicie tą srubkę od regulacji to mi pokazuje cisnienie nawet 1,4 bar... Albo jest jakaś nieszczelność na tym przewodzie...
To się pośpiesz,ja olałem temat i mam po uszczelce pod głowicą.....(i niewiem co jeszcze).
Moja na fulu dobija nawet ponad 1,5bara.
Podobno w tych turbawkach często przycinał się zawór.
Turbinę Musisz wyciągać (niestety)
Powodzenia
: sob sie 26, 2006 17:45
autor: euglen
zaprzal dzięki
okazało się, że miałeś rację - zawór był zacięty w pozycji zamkniętej... Pozdrawiam
: sob sie 26, 2006 21:40
autor: marcinoGTI
Kolego
euglen to Twoja turbinka?? Jezeli tak to zadbaj o FILTR POWIETRZA i wszelkie NIESZCZELNOSCI pomiedzy filtrem a turbo bo za jakis czas napiszesz post ze poszukujesz turbiny do swojego furacza. Widze ze konkretnie syfu Ci zasysa
: sob sie 26, 2006 22:13
autor: euglen
marcinoGTI to nie jest moja turbina, po prostu zdjecie takiej samej turbiny jak moja znalezione w internecie...
: sob sie 26, 2006 22:17
autor: marcinoGTI
Sorki
Myslalem ze to twoja dlatego napisalem co widzialem
: wt sie 29, 2006 14:57
autor: gregor.vr
Miałem taki sam problem z cisnieniem i rzeczywiscie zacina sie ten zawór. Zanim ktos sciagnie turbine niech spróbuje dmuchnąć cisnieniem z kompresora rzedu 4 barów w ten przewód i powinien sie ruszyc zawór. Co do regulacji cisnienia doładowania to przy wkrecaniu sruby cisnienie wzrasta a przy wykrecaniu maleje.