Strona 1 z 1

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: pn lut 22, 2016 07:32
autor: Jozek717
Siema!
Moje pytanie brzmi następująco. Czy ustawienie zmiennej geometrii w silniku AJM (115km) jest takie same jak w silniku AFN (110km)?
Zadaję pytanie ponieważ zregenerowałem turbosprężarkę i ładuje mi bardzo późno, około 2200-2300 obrotów oraz nie ma tak zwanego "Strzała" przy pełnym ładowaniu, tylko auto równo przyspiesza. Mechanik który to robił powiedział, że ustawienia obu geometrii są takie same. Wsadził mi gruszkę i sztangę od silnika AFN. Problem jest uporczywy ponieważ golfikowi brakuje mocy,

Pozdrawiam.

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: czw lut 25, 2016 21:45
autor: italiano_83
Jozek717 pisze:Moje pytanie brzmi następująco. Czy ustawienie zmiennej geometrii w silniku AJM (115km) jest takie same jak w silniku AFN (110km)?
Gdybyś miał źle założony pierścień to turbo by przeładowywało w ajm. Ja naprawdę nie wiem ile razy trzeba pisać, że regeneracja to zło .. z duszy nie ma części zmiennych do turbosprężarek ori, zamienniki dobrej jakości kosztują sporo- i te 800-1200zł to kasa wywalona w błoto.
Pewnie sztanga jest mocno wydłużona - co jest normą po regeneracji, żeby turbo wolniej wstawało z dołu ...

Re: Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: czw lut 25, 2016 22:49
autor: krzycho85
Ja naprawdę nie wiem ile razy trzeba pisać, że regeneracja to zło ..
IC oferuje turbosprężarki regenerowane przez Garretta, one też się nie nadają?

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: pt lut 26, 2016 18:49
autor: italiano_83
krzycho85 pisze:IC oferuje turbosprężarki regenerowane przez Garretta, one też się nie nadają?
Jak dają kwit który potwierdza regeneracje przeprowadzoną przez producenta - to masz niemal fabrycznie nowe turbo.
Ale Garrett sam nie udostępnia części do regeneracji turbosprężarek.

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: pt lut 26, 2016 21:23
autor: ProfiTurbo.pl
Turbosprężarki po regeneracji fabrycznej w programie Garrett Original Reman niczym nie odstają od teoretycznie całkiem nowej turbosprężarki. Identyczna jakość za niższe pieniądze. Zainteresowani mogą poczytać trochę u nas na stronie -> http://profiturbo.pl/garrett-original-reman/" onclick="window.open(this.href);return false; .

Co do odpowiedzi na pytanie z pierwszego posta, podaj proszę numery obydwu turbosprężarek, postaramy się pomóc. Rzeczywiście stosunkowo często sztanga siłownika podciśnieniowego jest ustawiana z nazwijmy to zapasem, a to tylko dlatego, żeby turbosprężarka po regeneracji pracowała w ograniczonym zakresie swoich możliwości, co za tym idzie, żeby przeżyła okres gwarancyjny ;)

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: ndz lut 28, 2016 23:38
autor: Jozek717
Jutro sprawdzę numery. Wymieniłem zawór N75, N18, zawór zwrotny, wszystkie wężyki... Ciśnienie w układzie na wyjściu z pompy wynosi 0,6. Przy turbinie 0,55. Niby wszystko ok. Turbina była sprawdzana na CIMACie i wszystko w normach... Nie mam kogo poprosić w swojej okolicy o zrobienie logów więc problem staje się coraz bardziej uporczliwy.

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: ndz lut 28, 2016 23:56
autor: Jozek717
Dodam jeszcze:
1 bieg - ładuje od 3.700 obrotów
2 bieg - od 2.400 obrotów
3 bieg - od 2.100 obrotów
4 bieg - 2.000 obrotów
5 bieg - 1.900 obrotów
6 bieg - 1.850 - 1.900

Dla mnie dziwne ... i w ogóle katastrofa.

Czy zmienna geometria w AJM jest taka sama jak w AFN?

: pn lut 29, 2016 00:00
autor: Jozek717
Czy przyczyną może być sterownik silnika? Niedawno silnik miał problem z odpalaniem na ciepłym i mechanik podobno naprawił sterownik. Może zmienił mapę startową?