Wymiana uszczelnienia pompy wtryskowej- dużo pali
: pt lut 12, 2016 11:38
Witam wszystkich serdecznie. Tydzień temu miałem wymieniony pełen komplet uszczelnień pompy wtryskowej golf 4 (1.9 TDI 90Km 2000r) ponieważ ciekła i to dość mocno, robotę wykonał pompiarz zajęło mu to niecałe 2 dni z ustawieniami wszystkimi za robotę zapłaciłem 450zł. Auto chodzi normalnie,nawet jakby ciszej jak przed robotą, odpala na zimnym dobrze jak i na ciepłym. Zaniepokoiło mnie natomiast spalanie jest to w granicach teraz około 2 więcej na 100km... podpiąłem kompa bo posiadam interfejs znalazłem błąd 17656 początek wtrysku-regulacja błąd sporadyczny nie związany ze sprzętem oraz 18062 - Tablica przyrządów-zapamiętane błędy. Błędy te skasowałem, nie pokazują się na razie ponownie po 2 dniach jeżdżenia, zastanawia mnie to czy nie skasował ich pompiarz bo zapomniał podczas ustawienia kątów itp. Pojechałem do niego powiedział mi że ustawił wszystko książkowo i powinno być lepiej jak wcześniej bo wcześniej wskazania nie były do końca prawidłowe (przed robotą) Auto pali sporo, na komputerze wskazania również są wiele większe jak wcześniej, widzę to bo jeżdżę już tym samochodem 6 lat. Powiedzcie mi gdzie mogę sprawdzić w Vagu ustawienia które wskażą nieprawidłowości w dawkach czy czymś innym, bo kąty to chyba nie zrobię bo pompę trzeba bodajże popuścić na śrubach. Dodam ze Vag 311-2 N posiadam, czy można też sprawdzić na Polskim Vagu. Pozdrawiam.