Wyciek z pompy wtryskowej po uszczelnieniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej po uszczelnieniu

Post autor: M98DNM » pt lut 12, 2016 10:04

Witam, w lipcu tego roku oddałem moją pompe wtryskową do regeneracji z powodu cieknięcia wewnątrz LDA.
Niby było wszystko spoko , skasowali mnie chyba 400zł za uszczelnienie co już pomijam , ale jakoś we wrzesniu albo pazdzierniku znowu zaczeło śmierdzieć ropą.
Tym razem wyciek był ze śruby od dawki paliwa ale poradziłem sobie z nim sam - zmieniłem oring który okazało sie że był całkowicie luźny i nie uszczelniał chyba nic...

I teraz przechodze do sedna - w grudniu znowu zaczeło walić ropą.
Tym razem z tej śruby (zdj. niżej).
Cały korpus obok śruby uwalony ropą, cały blok i misa też.
Próbowałem dokręcić troche mocniej tą śrube ale nic to nie dało...

Jak to ugryźć ?

Obrazek


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej po uszczelnieniu

Post autor: Michał_1977 » pt lut 12, 2016 13:33

Trzeba zdjąć pompę,odkręcić całą górę,poluzować tą nakrętkę i wysuwając ośkę,trzymać drugą ręką regulator odśrodkowy,żeby się nie rozsypał.
Po wyjęciu zmieniasz o-ring i składasz.

Obrazek Obrazek Obrazek

Można zaryzykować i zrobić inaczej. Poluzować pompę we wsporniku (nawet bez rozpinania rozrządu) tak aby tyłem opadła i tym samym odchyliła się od wspornika. Następnie odkrecić tą nakrętkę całkowicie,a ośkę wykręcić tylko tyle,żeby o-ring się pokazał i zmienić go.Później wkęcić.
Pamiętaj o jednym,ta ośka MUSI BYĆ wkręcona tyle samo,co przed wykręceniem.

Tej drugiej metody nigdy nie praktykowałem,więc sukcesu nie obiecuję!


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej po uszczelnieniu

Post autor: M98DNM » pt lut 12, 2016 13:48

Niemam o tym zielonego pojęcia, nigdy nie rozbierałem popmy więc boję sie tego tykać.
Ile może kosztować taka wymiana ?


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Wyciek z pompy wtryskowej po uszczelnieniu

Post autor: Michał_1977 » sob lut 13, 2016 08:38

M98DNM pisze:Ile może kosztować taka wymiana ?
Nie wiem,ceny różne są.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości