Strona 1 z 1

Praca silnika na 3 cylindry 1.9 TDI. Kontrolka ESP

: wt sty 05, 2016 15:10
autor: luki111
Witam kolegów! Posiadam Bore z 2002r z silnikiem 1.9 TDI 130km oznaczenie ASZ.
Jakiś czas temu jadąc normalnie nagle wywaliło mi błąd kontroli trakcji auto straciło moc strasznie trzęsło budą przy przyśpieszaniu a silnik pracował jakby na 3gary
na kompie wykazało że siedzi 4 wtrysk i 3 tez zaczyna siadać. Wyciągnąłem więc te dwa wtryski dałem do czyszczenia . przy montażu oczyszczonych wtryskiwaczy zamieniliśmy je miejscami. Po przejechaniu około 30 km znowu to samo. komputer wykazał 4 wtrysk. dzięki zamianie miejsc wiadomo że to nie wtrysk.
Wczoraj zakupiłem listwe sterującą wtryskami po przejechaniu około 30km znow to samo..... pomóżcie mi zweryfikować ten problem bo brak mi już sił :(

Praca silnika na 3 cylindry 1.9 TDI. Kontrolka ESP

: wt sty 05, 2016 19:23
autor: maks149
Podaj konkretnie kody błędów
logi dynamicznie grupa 023,013,018,011,003
logi statyczne grupa 023,013,018,011,003,004
auto dymi ? jeżeli tak to na jaki kolor
oringi na pompkach zmieniane ?

Praca silnika na 3 cylindry 1.9 TDI. Kontrolka ESP

: pn sty 25, 2016 15:11
autor: luki111
to znowu ja i znowu z problemem...
od początku:
Przy oględzinach okazało się ze wytarty jest wałek rozrządu przy 4 cylindrze o 1,5mm wiec z całym zestawem zmieniłem go, zniknął problem z pojawiającą się kontrolką ESP.
Nadal mega cięzko odpalała na zimnym a jak juz załapała to chodziła w pierwszych minutach na tzw trzy gary
Dałem dwa wtryski do regeneracji, bo wskazywał je komputer wartosci dla nich były 2.99, pozostałe dwa idealnie koło 0,02
Po założeniu zregenerowach nagle przestały pracować tamte dwa.. wyciągnąłem 4 i dałem pozostałe dwa do regeneracji.
Cały zestaw nowy założony a ona nadal wskazuje spalanie w miejscu 0,9 - 1,0 a na kompie wtryski mają wartosci : -1,14 ; -1,36 ; 0-94 ; 1,62
Co może być przyczyną? Źle zregenerowane wtryskiwacze ?

Praca silnika na 3 cylindry 1.9 TDI. Kontrolka ESP

: pn sty 25, 2016 15:14
autor: luki111
Dodam, że wszystkie problemy zaczęły się od tego jak zauważyłem że w zbiorniku pompa rozleciała sie na dwie częsci. po złożeniiu znowu pracuje tak samo, ale ten od regeneracji pompowtryskiwaczy stwiedził że to przez nią pompki stanęły, bo za duże powietrze w nie pchnęła