Strona 1 z 1

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: czw gru 31, 2015 14:45
autor: baba12
Witam, Golf 4 AJM 99r.

Palił na strzał, ciepły czy zimny.

Po wizycie u mechanika ciężko pali na zimnym.

Mechanik wymieniał:
Olej (castrol edge)
filt paliwa (filtron)
filtr powietrza (noname)
filt oleju.
Wężyki od podciśnienia cienkie.
Napinacz paska.
Jakieś przegłuby.

Sprawdzania Vagiem nic nie pokazuje, żadnych błędów. Pompowtryski w normie. Kąt wtrysku w normie. Synchro rozrzadu w normie. (pomiary vagiem zrobione na ciepłym silniku, może zrobić na zimnym?)
Jeszcze dodam że na zimnym silniku przy 2tys obr na 2 biegu czuć szarpanie.

Co jeszcze sprawdzić, stawiem teraz na świece ?

Na ciepłym: https://www.youtube.com/watch?v=blG9wo1 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Na zimnym: https://www.youtube.com/watch?v=dzumxiB ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: czw gru 31, 2015 15:05
autor: italiano_83
baba12 pisze: Kąt wtrysku w normie
Nie reguluje się w pd.

Zaświeca się kontrolka abs i trakcji - dlaczego - ponieważ jest spadek napięcia i masz do przejrzenia cały układ akumulator, kable, połączenia masowe rozrusznik - a może zwyczajnie zostawił włączone światła, radio itp i rozładował akumulator. Żeby na ciepłym silniku był taki spadek napięcia to jest nieporozumienie.

Na zimno też nie jest lepiej - być może układ się zapowietrza jak był ruszany filtr paliwa.
Reklamuj robotę u mechanika, skoro wcześniej palił ok, a teraz nie.

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: czw gru 31, 2015 16:25
autor: baba12
Ten mechanik to znajomy. Filt paliwa wymieniany, przemieniany ze starym, nowe oringi i to samo. Odpinał mi też klemy od aku, nie wiem w jakim celu, może tam coś jest nie tak. Aku mam nowy chodzi ładnie, ale mogę podładować.

Czego szukać w kablach ? sprawdzać coś miernikiem ?

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: czw gru 31, 2015 16:28
autor: italiano_83
Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: czw gru 31, 2015 18:37
autor: baba12
Posprawdzam pierwsze świece, potem przewody.




jeszcze jeden film na zimno

https://www.youtube.com/watch?v=J1OfsK- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: ndz sty 03, 2016 20:55
autor: baba12
Tutaj filmik z dzsiaj rana, dwa dni nie odpalany -12.

https://www.youtube.com/watch?v=G5kDHKL9QpU" onclick="window.open(this.href);return false;

Potem zacząłem sprawdzać fajki na świecach, na pierwszej świecy była bardzo luźna, wszystkie jakoś luźno się trzymają, potem ukrzyła się końcówka w pierwszej świecy, zrobiliśmy na ostro. Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne, chyba będzie trzeba jakoś sztukować.

Ale czy po filmie można bliżej określić, że to na pewno świece/przewodu.

Dodam że jest biały dym, i dziwnie szarpie na 1 i 2 przy 2 tys, jak sie nagrzeje to tego nie czuć.

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: ndz sty 10, 2016 21:28
autor: mich77bor
Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, można wymienić przewody
italiano_83 pisze:Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Popieram ten pomysł

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: pn sty 11, 2016 20:26
autor: kamikadzebm
Ja mam podobnie kolego.. Jak rozwiążesz problem daj znać..

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

: wt sty 12, 2016 11:16
autor: Adamm
baba12 pisze:Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne
sa wymienialne, nawet w ASO mozna dostac cala listwe do swiec, wymiana polega na wlutowaniu sie w wiazke