Strona 1 z 1
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: czw gru 31, 2015 14:45
autor: baba12
Witam, Golf 4 AJM 99r.
Palił na strzał, ciepły czy zimny.
Po wizycie u mechanika ciężko pali na zimnym.
Mechanik wymieniał:
Olej (castrol edge)
filt paliwa (filtron)
filtr powietrza (noname)
filt oleju.
Wężyki od podciśnienia cienkie.
Napinacz paska.
Jakieś przegłuby.
Sprawdzania Vagiem nic nie pokazuje, żadnych błędów. Pompowtryski w normie. Kąt wtrysku w normie. Synchro rozrzadu w normie. (pomiary vagiem zrobione na ciepłym silniku, może zrobić na zimnym?)
Jeszcze dodam że na zimnym silniku przy 2tys obr na 2 biegu czuć szarpanie.
Co jeszcze sprawdzić, stawiem teraz na świece ?
Na ciepłym:
https://www.youtube.com/watch?v=blG9wo1 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zimnym:
https://www.youtube.com/watch?v=dzumxiB ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: czw gru 31, 2015 15:05
autor: italiano_83
baba12 pisze: Kąt wtrysku w normie
Nie reguluje się w pd.
Zaświeca się kontrolka abs i trakcji - dlaczego - ponieważ jest spadek napięcia i masz do przejrzenia cały układ akumulator, kable, połączenia masowe rozrusznik - a może zwyczajnie zostawił włączone światła, radio itp i rozładował akumulator. Żeby na ciepłym silniku był taki spadek napięcia to jest nieporozumienie.
Na zimno też nie jest lepiej - być może układ się zapowietrza jak był ruszany filtr paliwa.
Reklamuj robotę u mechanika, skoro wcześniej palił ok, a teraz nie.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: czw gru 31, 2015 16:25
autor: baba12
Ten mechanik to znajomy. Filt paliwa wymieniany, przemieniany ze starym, nowe oringi i to samo. Odpinał mi też klemy od aku, nie wiem w jakim celu, może tam coś jest nie tak. Aku mam nowy chodzi ładnie, ale mogę podładować.
Czego szukać w kablach ? sprawdzać coś miernikiem ?
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: czw gru 31, 2015 16:28
autor: italiano_83
Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: czw gru 31, 2015 18:37
autor: baba12
Posprawdzam pierwsze świece, potem przewody.
jeszcze jeden film na zimno
https://www.youtube.com/watch?v=J1OfsK- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: ndz sty 03, 2016 20:55
autor: baba12
Tutaj filmik z dzsiaj rana, dwa dni nie odpalany -12.
https://www.youtube.com/watch?v=G5kDHKL9QpU" onclick="window.open(this.href);return false;
Potem zacząłem sprawdzać fajki na świecach, na pierwszej świecy była bardzo luźna, wszystkie jakoś luźno się trzymają, potem ukrzyła się końcówka w pierwszej świecy, zrobiliśmy na ostro. Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne, chyba będzie trzeba jakoś sztukować.
Ale czy po filmie można bliżej określić, że to na pewno świece/przewodu.
Dodam że jest biały dym, i dziwnie szarpie na 1 i 2 przy 2 tys, jak sie nagrzeje to tego nie czuć.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: ndz sty 10, 2016 21:28
autor: mich77bor
Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, można wymienić
przewody
italiano_83 pisze:Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Popieram ten pomysł
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: pn sty 11, 2016 20:26
autor: kamikadzebm
Ja mam podobnie kolego.. Jak rozwiążesz problem daj znać..
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
: wt sty 12, 2016 11:16
autor: Adamm
baba12 pisze:Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne
sa wymienialne, nawet w ASO mozna dostac cala listwe do swiec, wymiana polega na wlutowaniu sie w wiazke