Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju

Post autor: piotrekgal » pt gru 18, 2015 04:20

jak w temacie, w passacie 2.0bkp wymieniona zostala pompa olejowa, caly mechanizm na taki z 1.9, a kontrolka cisnienia oleju dalej sie swieci w zakresie ok od 1600obr, przed wymiana bylo podobnie, dodam, ze w aucie byla przekladka, wiec instlacje byla ruszana,przed przekladka nic sie nie swiecilo, przy odbiorze juz ta kontrolka zaczela sie swiecic i odrazu pompa olejowa zostala wymieniona a kontrolka dalej sie swieci..Praca silnika nic sie nie zmienila.

gdzie szukac problemu?



AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju

Post autor: AarturR » pt gru 18, 2015 04:40

Miałem taka sytuacje w Polo, sprawdz alternator:). U mnie sytuacja wygladala tak ze obroty wskakiwaly dopiero po "przegazowce" az w pewnym momencie obroty w ogole przestaly pokazywac, zaswiecila sie kontrolka oleju i bylo po wszystkim. Po regeneracji alternatora problem ustał:).



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju

Post autor: piotrekgal » pt gru 18, 2015 05:36

AarturR, raczej odpada, nie mam z nim problemow
czy moze byc wina softu? zegary zostaly wersji GB, a wiem, ze lazl do oprogramowania w zegarach, bo i problem jednoczesnie wystapil z abs/esp.



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju

Post autor: Lukassso » ndz gru 20, 2015 00:11

AarturR z którego roku masz to Polo? Autor tematu pyta o problem trapiący samochód z 2006 roku :hmm: .

piotrekgal Tak jak rozmawialiśmy osobiście: Myślę, że gdy do Passata trafi Europejski licznik z niegrzebanym softem to sprawa sama się rozwiąże (opieram to na przykładzie problemu Golfa V TDI, gdzie objawy zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju były identyczne).

Osobista sugestia: zrobione jest tym BKP już pond 100km, a od braku smarowania korba bokiem gwarantuję, że już by wyszła.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości