Strona 1 z 2
Swap D ------> TD
: sob sie 12, 2006 10:16
autor: To_mas
Witam chciałem sie dowiedzieć jakie mogą być koszta (nie licząc ceny silnika i roboty !!!) w Swapie z Diesla w TD
))
Mam skrzynie 5 giegowa i zwykłego diesleka a bardzo chciałbym TD:)
Czy cos oprucz silnika 3a wymieniać ?? nie wiem np układ wydechowy czy cos ?? no i czy skrzynia spasuje ?? Wogole gdzie jest numer skrzyni /??
Pozdrawiam i mam nadzieje sie czegos dowiedzieć
)
: sob sie 12, 2006 10:54
autor: vw_vandal
To_mas, za 1200-1500 możesz wyrwać cały silnik ze skrzynią. ale jeżeli nie to sprzegło może się róznić ale nie koniecznie. Wydech w TD też jest troche inny ale migomat i po kłopocie ale też musisz sprawdzić średnice wydechu im większy tym lepszy.
Ja mam w 1V skrzynie o oznaczeniu 4S i z tego co się orientuje te skrzynie były montowane w JP numeru szukaj od spodu na rancie skrzyni co się przytula do silnika. Jak wejdziesz do kanał lukni na skrzynie i od razu widać.
: sob sie 12, 2006 11:07
autor: vw_vandal
tomcio666, nie dawno mi wpierali, że zwyklas też ma osiągi
, a tu
Krzylu swap na TD, a teraz
To_mas,
: sob sie 12, 2006 12:09
autor: piter13
ja bym predzej zainwestował w silnik TD niz przerabiac, nie wiem jak to siema do cisnienia na wtryskach ,pompa z grucha ,niewiem czy głowica inna w td bo chyba td ma dodatkowo natrysk oleju na tłoki ,gdzies było juz na forum o tym ze to nie opłacalny biznes bo i tak roznica w przyspieszeniu nie bedzie kolosalna ,ja był kupił silnik SB 80PS. takie moje zdanie.
: sob sie 12, 2006 12:17
autor: To_mas
vw_vandal pisze:tomcio666, nie dawno mi wpierali, że zwyklas też ma osiągi
no wiesz ja mam mojego po kapitalce w 2003 roku
) to jakoś jezdzi ale TD to całkiem inna bajka
)
Hmm czyli 3a by sprawdzić czy sprzęgło bedzie pasowało bo z wydechem bym sobie poradził (migomat spawarka elektryczna i palnik gazowy wsio w domku jest
:)
piter13, Czytaj uwazniej temat "SWAP" z jezyka ang zamiana :PP z tego co sie orientuję czyli ja mam zamiar wymienić silnik Nigdy bym do zwykłego JP trurbiny nie dokładał bo koszta te same a i silnik zaraz by sie rozleciał :PP No i jak sam piszesz roznica nie wielka
: sob sie 12, 2006 12:43
autor: piter13
a to zwracam honor ,nie zajarzyłem
: sob sie 12, 2006 13:26
autor: vw_vandal
To_mas, ja też bym spróbował zamieścić ogłoszenie, że zamienisz D na TD. Widziałem kilka osób, które kupują TD a póżniej turba w anputują. Jak montujesz TD i będziesz kombinował przy wydechu to ja bym cię namówiał na przelot z nierdzewy o średnicy 6 cm.
: sob sie 12, 2006 14:11
autor: To_mas
vw_vandal pisze:Jak montujesz TD i będziesz kombinował przy wydechu to ja bym cię namówiał na przelot z nierdzewy o średnicy 6 cm.
no przemyśle ale podejrzewam ze droga bedzie taka rurka ://////
vw_vandal, a myślisz o takim ogłoszeniu tutaj na forum ??? czy gdzies indziej no bo by mi to w sumie odpowiadało tylko czy faktycznie ktos by sie tak zamienił ????
: sob sie 12, 2006 14:16
autor: vw_vandal
To_mas, nawet tutaj zamieść jest dużo osób, dla których liczy się ekonomia a nie osiągi. Mój kuzynek załatwia mi rurę z nierdzewki z dodatkiem aluminium firmy Bosal (typowa na wydech) 2m rury za 68 zł (wymiary rury 2m dł, 6 cm szer. i gr. ścianki 2mm). Ja sobie zamowiłem 2x 2m i powino wystarczyć, a w dodatku możesz te rury spawać zwykłym migomatem. A swój wydech mogę komuś opchać
: sob sie 12, 2006 15:13
autor: To_mas
vw_vandal, hmm no spróbuje wieczorakiem moze sie akurat ktoś nawinie
) Bo moj silniczek jest Igła
wiec moze moze
: pn sie 14, 2006 10:49
autor: Pawlos
Panowie z tego co wiem, to sprzegla sa wieksze w silnikach JR i SB doklanie to 210mm, w pozostalych sa te mniejsze, niewiem czy 190 czy 200. Pozdrawiam
: pn sie 14, 2006 11:04
autor: zaprzal
pawlospc, prawda, u mnie w SB siedzialo 210 w innych jest 200, ale jak juz sie wymiania to mozna zalozyc wzmocnione 210
katalog:
http://webcat.zftrading.de/index.asp?SPR=19