1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam, posiadam silnik 1.6 TD, nie znam oznaczenia ponieważ nie znam się na tym. Wiem, że nie jest to 60-tka bo mam już gruszkę na pompie ciśnieniową. Problem polega na tym, że mam cały czas bombelki w przewodzie zasilającym paliwowym. Na postoju jest gitara, ale jak pojadę i wystarczy go na dwójce pokręcić do 5 tys. to brakuje mu niskich obrotów, jest ustawione na 1 tys. a spada do 500 obr.. Na pewno jest to powód zapowietrzania się pompy. I teraz tak, wymieniłem połączenia gumowe między bakiem a przewodem plastikowym idącym od tyłu do przodu i połączenie gumowe między filtrem paliwa a plastikiem. Ale nic to nie dało, dalej jest problem. Później przy baku założyłem bańkę z ropą bezpośrednio z niej i wciągnęło mi na postoju z 0.7l w ok 5 minut lekkiego gazowania... Może to być przyczyną tego, że pompa miała w sobie bardzo mało ropy i pociągnęła brakującą część? Czy mam po prostu coś zwalone z układem wtryskowym i tyle spala? I teraz jeszcze jedna rzecz, ciągnie mi powietrze z baku, miałem założony smok w baku z benzyny i ciągnęło mi tam bombelki, założyłem oryginalny do diesla i ciągnie jeszcze bardziej... Co może być tego przyczyną? Proszę bardzo o porady, bo już głowa mała do tego silnika.
-
- Gadatliwa bestia
- Kontakt:
Jeśli nie podłączyłeś powrotu z pompy do bańki, to przepompowało paliwo do baku-nie ma opcji żeby tyle spalił
sprawdź filtr paliwa- jeśli jest z podgrzewaczem to tam lubią pojawiać się nieszczelności. Druga sprawa to sama pompa, rownież może mieć nieszczelność i to w wielu miejscach. Podstawowe miejsca to: ośka gazu, tłokorozdzielczacz, rysik w LDA, przyspieszacz kąta wtrysku no i jeszcze simering od strony koła. Wymieniłeś przewody gumowe-a co z plastikowymi pod samochodem ? Sprawdzałeś oring w smoku ?

Re: 1.6 TD problem z pompą wtryskową i układem paliwowym