Cieknące chłodzenie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknące chłodzenie...
W moim mk2 1.6 TD ciagle "wali się" chłodzenie i cieknie.
Dziś po raz drugi w czasie 2 miechów kupiłem wąż łączący pompe, chłodzenie oleju i blok silnika, bo poprzednik po 500 km poległ na lączeniu.
Czy przy okazji "grzebania" w tych przewodach wymienic też inne. ( wspomne, że jeden z nich jest dziwnie składany, tzn. jest z paru kawałków po 10 - 15 cm, ale nie cieknie).
W jaki sposób sprawdzic stan pompy wody??
Jak wyczyścic zbiorniczek wyrównawczy ( w domu )?? Da się go rozłożyc?
Pomużcie - moze komus się juz cos takiego trafiało??
Dziś po raz drugi w czasie 2 miechów kupiłem wąż łączący pompe, chłodzenie oleju i blok silnika, bo poprzednik po 500 km poległ na lączeniu.
Czy przy okazji "grzebania" w tych przewodach wymienic też inne. ( wspomne, że jeden z nich jest dziwnie składany, tzn. jest z paru kawałków po 10 - 15 cm, ale nie cieknie).
W jaki sposób sprawdzic stan pompy wody??
Jak wyczyścic zbiorniczek wyrównawczy ( w domu )?? Da się go rozłożyc?
Pomużcie - moze komus się juz cos takiego trafiało??
zbiorniczek najlepiej jest przepłukac pare razy wrzatkiem i wymyc pod wysokim cisnieniem. A jak sie auto zagrzeje nie masz przypadkiem twardych weży? Sprawdź i napisz.Bordos pisze:Jak wyczyścic zbiorniczek wyrównawczy ( w domu )?? Da się go rozłożyc?
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Bordos, wiesz co sprawdz?masz taki przewodz prowadzacy do zborniczka odłacz go od zbiorniczka odkerc korek i dmuchnij w niego zobacz czy nie jest zatkany, ja tak mialem, to fachowcy mieli rozne zdanie, jedni ze pompa walnieta inni ze uszczelka inni ze termostat.zobacz ten wezyk i dmuchnij w niego jak zabulgoce w zbiorniczku do trzeaba szukac innej przyczyny a jak bedzie ci ciezk sie dmuchało to znaczy ze masz cos z chlodnica, czekam na twoja wypowedz.
Hehe, dobry sposób. Ten przewod akurat był wymieniany wcześniej bo był az popękany od starości ( chodzi ci o ten od chłodnicy do zbiorniczka rozumiem... ), ale moze faktycznie cos z chłodnica nie tak.
Mi cos z ta uszczelka nie pasuje, bo przeciez chyba by szybko napompowało się wtedy i pękało?
Zreszta jak to uszczelka to auto pewnie do przyszłych wakacji nie pojeździ...
Mi cos z ta uszczelka nie pasuje, bo przeciez chyba by szybko napompowało się wtedy i pękało?
Zreszta jak to uszczelka to auto pewnie do przyszłych wakacji nie pojeździ...
Heh.. zaraz ide zegary montowac to sprawdze i napisze. W którym dokladnie miejscu korka to sie powinno znajdowac??
[ Dodano: 10 Sie 2006 22:59 ]
Sprawdzone.
Pod korkiem, jest jeszcze gumowa uszczelka, była ona zsunięta w połowie z korka, a w połowie nadal w nim siedziała.
Czy to o tę częśc chodziło??
Chciałem sie też zapytac, gdzie na wskaźniku włącza wam sie wentylator chłodnicy?? U mnie dzieje się to trochę po połowie skali. Czy tak poowinno byc?
[ Dodano: 10 Sie 2006 22:59 ]
Sprawdzone.
Pod korkiem, jest jeszcze gumowa uszczelka, była ona zsunięta w połowie z korka, a w połowie nadal w nim siedziała.
Czy to o tę częśc chodziło??
Chciałem sie też zapytac, gdzie na wskaźniku włącza wam sie wentylator chłodnicy?? U mnie dzieje się to trochę po połowie skali. Czy tak poowinno byc?
tak to ta uszczelka oringBordos pisze:Pod korkiem, jest jeszcze gumowa uszczelka, była ona zsunięta w połowie z korka, a w połowie nadal w nim siedziała.
Czy to o tę częśc chodziło??
[ Dodano: Sob Sie 12, 2006 00:12 ]
a gdzie Ci dokładnie cieknie ?Bordos pisze:W moim mk2 1.6 TD ciagle "wali się" chłodzenie i cieknie.
może odłącz wentylator niech sie nagrzeje (bez obawy prze kilka minutek nic się nie stanie, tylko nie wstawiaj mu )
i popatrz gdzie przy wyższym ciśnieniu wawala/wydmu_c_h_uje Ci płyn chłodniczy na zewnątrz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości