Strona 1 z 1

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

: ndz paź 25, 2015 15:55
autor: Jared22
Witam, problem polega na tym, że wysokie obroty (1100) występują tylko, kiedy zawieszenie, układ kierowniczy musi sie napracować na jakieś złej drodze. Wtedy własnie obroty wskakuja na 1100, włacza się jeszcze wiatrak, i jest problem z mocnym skreceniem kierownicy w prawo albo w lewo. Problem znika po wyłączeniu i włączeniu od razu silnika. Na normalny dobrych drogach w czasie jazdy nie mam problemu z obrotami, załączającym się wiatrakiem i kierownica itd.
Samochód Golf Plus 2011 1.6 TDI (150tys km) orginalny serwisowany samochód nie bity itd. Po wymianie oleju i podwozie w bardzo dobrym stanie.


Z góry dziękuje i Pozdrawiam :)

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

: ndz paź 25, 2015 16:32
autor: italiano_83
Sprawdź błędy zapisane w sterowniku, przy takich usterkach powinny wystąpić, inaczej nie da się auta diagnozować.

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

: ndz paź 25, 2015 23:56
autor: Sztomel
Typowa wartość obrotów dla uszkodzonego potencjometru pedału gazu. Sprawdź ewentualne błędy w sterowniku silnika. Nie napisałeś tylko czy te obroty się utrzymują czy też nie zanim ponownie wyłączysz i włączysz zapłon a to istotna informacja.

Re: Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

: pn paź 26, 2015 20:17
autor: Jared22
Sztomel pisze:Typowa wartość obrotów dla uszkodzonego potencjometru pedału gazu. Sprawdź ewentualne błędy w sterowniku silnika. Nie napisałeś tylko czy te obroty się utrzymują czy też nie zanim ponownie wyłączysz i włączysz zapłon a to istotna informacja.

Oki sprawdze. Jak wyłacze i włacze ponownie to obroty są normalne :)