Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jared22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 25, 2015 15:05

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

Post autor: Jared22 » ndz paź 25, 2015 15:55

Witam, problem polega na tym, że wysokie obroty (1100) występują tylko, kiedy zawieszenie, układ kierowniczy musi sie napracować na jakieś złej drodze. Wtedy własnie obroty wskakuja na 1100, włacza się jeszcze wiatrak, i jest problem z mocnym skreceniem kierownicy w prawo albo w lewo. Problem znika po wyłączeniu i włączeniu od razu silnika. Na normalny dobrych drogach w czasie jazdy nie mam problemu z obrotami, załączającym się wiatrakiem i kierownica itd.
Samochód Golf Plus 2011 1.6 TDI (150tys km) orginalny serwisowany samochód nie bity itd. Po wymianie oleju i podwozie w bardzo dobrym stanie.


Z góry dziękuje i Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

Post autor: italiano_83 » ndz paź 25, 2015 16:32

Sprawdź błędy zapisane w sterowniku, przy takich usterkach powinny wystąpić, inaczej nie da się auta diagnozować.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

Post autor: Sztomel » ndz paź 25, 2015 23:56

Typowa wartość obrotów dla uszkodzonego potencjometru pedału gazu. Sprawdź ewentualne błędy w sterowniku silnika. Nie napisałeś tylko czy te obroty się utrzymują czy też nie zanim ponownie wyłączysz i włączysz zapłon a to istotna informacja.


Obrazek

Jared22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 25, 2015 15:05

Re: Wysokie obroty i blokowanie kierownicy

Post autor: Jared22 » pn paź 26, 2015 20:17

Sztomel pisze:Typowa wartość obrotów dla uszkodzonego potencjometru pedału gazu. Sprawdź ewentualne błędy w sterowniku silnika. Nie napisałeś tylko czy te obroty się utrzymują czy też nie zanim ponownie wyłączysz i włączysz zapłon a to istotna informacja.

Oki sprawdze. Jak wyłacze i włacze ponownie to obroty są normalne :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości