Strona 1 z 1
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: sob paź 24, 2015 21:02
autor: Barton_
Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
Dodam, że po wymianie filtra paliwa na nowy i przekręceniu kluczyka (tylko do zaświecenia kontrolek) słychać było brzęczenie pompy.
3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: sob paź 24, 2015 23:16
autor: Sztomel
Po zużyciu paliwa silnik zgaśnie na bank - co do tego to nie mam żadnej - płonnej nadziei i Ty chyba też.
Co do drugiej próby to się chwalisz czy żalisz ?
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: sob paź 24, 2015 23:23
autor: Barton_
Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
Sporo się słyszy o zapowietrzeniu i problemach z rozruchem.
Teraz pytanie @Sztomel
Przeczytałeś moje pytanie?
Pytanie - bonus @ Sztomel: Zrozumiałeś pytanie z #1?
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 00:54
autor: markim321
Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
A dlaczego ma nie odpalić? Długość kręcenia/odpowietrzania zależna jest od ilości powietrza jaka dostała się do układu.
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 03:39
autor: Sztomel
Nie odpali.
Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 10:10
autor: Barton_
Sztomel pisze:Nie odpali.
Możesz rozwinąć myśl?
Dlaczego nie odpali?
Co zrobić, żeby odpalił?
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 11:44
autor: Michał_1977
Barton_ pisze:Dlaczego nie odpali?
Nie odpali,ponieważ paliwo zostało wypompowane prawie do zera.Z filtra również.
Żeby uzupełnić te braki paliwa,trzeba przekręcić kluczyk 12-15 razy,ponieważ jednorazowe przekręcenie powoduje podanie +/- 50ml. ON.
Zalewasz filtr z lejka/strzykawy lub robisz j/w.
Później i tak trzeba będzie przez parę sekund pomęczyć rozrusznik,żeby silnik zaskoczył.
Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 11:57
autor: deskjet
No widzisz a kolega 3 razy przekrecil zaplon i odpalil od strzala
Barton_, Twoje pytanie jest co najmniej dziwne. Najpierw pytasz
Barton_ pisze:Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
W tym samym poscie piszesz
Barton_ pisze:3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
Skoro niby Ci odpalil od razu to na swoje pyt masz odp
Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 13:02
autor: Barton_
@deskjet. Przy wymianie filtra cały układ zasilania w paliwo jest pełny paliwa. Pusto jest tylko w filtrze.
Silnik odpaliłby na chwilę i bez włożenia filtra i podawania paliwa ze zbiornika. Pracowałby na paliwie jakie jest jeszcze między filtrem a silnikiem.
@Michał_1977. Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu? Pamiętam ból z jakim wiązało się odpalenie oplowskiego 1,7D po zużyciu ropy do zera. Najpierw aku prawie do zera i dopiero niezawodna "trzydziestka" dała radę.
Praca pompy paliwa ATD Mk4
: ndz paź 25, 2015 21:46
autor: Michał_1977
Barton_ pisze: Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu?
Czy ja wyżej wyraziłem się mało zrozumiale?
Nie chce mi się już tłumaczyć,bo domyślam się,że pewnie napisałbym to samo co wcześniej.