Praca pompy paliwa ATD Mk4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Barton_ » sob paź 24, 2015 21:02

Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
Dodam, że po wymianie filtra paliwa na nowy i przekręceniu kluczyka (tylko do zaświecenia kontrolek) słychać było brzęczenie pompy.
3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Sztomel » sob paź 24, 2015 23:16

Po zużyciu paliwa silnik zgaśnie na bank - co do tego to nie mam żadnej - płonnej nadziei i Ty chyba też.
Co do drugiej próby to się chwalisz czy żalisz ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Barton_ » sob paź 24, 2015 23:23

Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
Sporo się słyszy o zapowietrzeniu i problemach z rozruchem.

Teraz pytanie @Sztomel
Przeczytałeś moje pytanie?

Pytanie - bonus @ Sztomel: Zrozumiałeś pytanie z #1?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: markim321 » ndz paź 25, 2015 00:54

Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
A dlaczego ma nie odpalić? Długość kręcenia/odpowietrzania zależna jest od ilości powietrza jaka dostała się do układu.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Sztomel » ndz paź 25, 2015 03:39

Nie odpali.


Obrazek

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Barton_ » ndz paź 25, 2015 10:10

Sztomel pisze:Nie odpali.
Możesz rozwinąć myśl?
Dlaczego nie odpali?
Co zrobić, żeby odpalił?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2015 11:44

Barton_ pisze:Dlaczego nie odpali?
Nie odpali,ponieważ paliwo zostało wypompowane prawie do zera.Z filtra również.
Żeby uzupełnić te braki paliwa,trzeba przekręcić kluczyk 12-15 razy,ponieważ jednorazowe przekręcenie powoduje podanie +/- 50ml. ON.
Zalewasz filtr z lejka/strzykawy lub robisz j/w.
Później i tak trzeba będzie przez parę sekund pomęczyć rozrusznik,żeby silnik zaskoczył.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: deskjet » ndz paź 25, 2015 11:57

No widzisz a kolega 3 razy przekrecil zaplon i odpalil od strzala :bajer:
Barton_, Twoje pytanie jest co najmniej dziwne. Najpierw pytasz
Barton_ pisze:Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
W tym samym poscie piszesz
Barton_ pisze:3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
Skoro niby Ci odpalil od razu to na swoje pyt masz odp


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Barton_ » ndz paź 25, 2015 13:02

@deskjet. Przy wymianie filtra cały układ zasilania w paliwo jest pełny paliwa. Pusto jest tylko w filtrze.
Silnik odpaliłby na chwilę i bez włożenia filtra i podawania paliwa ze zbiornika. Pracowałby na paliwie jakie jest jeszcze między filtrem a silnikiem.

@Michał_1977. Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu? Pamiętam ból z jakim wiązało się odpalenie oplowskiego 1,7D po zużyciu ropy do zera. Najpierw aku prawie do zera i dopiero niezawodna "trzydziestka" dała radę.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Praca pompy paliwa ATD Mk4

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2015 21:46

Barton_ pisze: Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu?
Czy ja wyżej wyraziłem się mało zrozumiale?
Nie chce mi się już tłumaczyć,bo domyślam się,że pewnie napisałbym to samo co wcześniej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości