Strona 1 z 1

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: śr paź 21, 2015 21:55
autor: krzycho85
Koledzy, orientuje się ktoś czy można bezpiecznie odkręcić śrubę/zaślepkę oznaczoną jako 104 na poniższym rysunku? Nic mi nie wyskoczy z pompy? Wydaje mi się, że z pod tej śruby pompa mi się poci i wymieniłbym podkładkę.
Obrazek

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: śr paź 21, 2015 22:49
autor: bioly05011
śmiało możesz kręcić

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: czw paź 22, 2015 07:02
autor: Sztomel
Wypłynie tylko paliwo. Po wymianie podkładki pompa sama się odpowietrzy.

Re: Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: czw paź 22, 2015 18:13
autor: krzycho85
Dzięki Panowie.
Wymieniłem w sobotę uszczelkę pod nastawnikiem i pod pokrywką nastawnika a nadal poci mi się pompa od strony silnika. Możliwe, że to o-ring na głowiczce puszcza i jakoś zalatuje ropa na tę stronę pompy? Czasem pojawi się na postoju pęcherz powietrza w przewodzie wchodzącym do pompy i ciężko odpalić :banghead:

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: czw paź 22, 2015 18:46
autor: bioly05011
prawdopodobnie , a z chwilą załączenia wiatraka dmucha do tyłu,możesz na próbę założyć zaworek zwrotny i sprawdzić czy nadal będzie powietrze w przewodzie...

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: czw paź 22, 2015 20:06
autor: krzycho85
Miałem zaworek przed filtrem ale nic to nie zmieniało. U mnie silnik siedzi wzdłużnie bo chodzi o passata więc nie wiem czy wentylator może "zdmuchiwać" te paliwo z pompy. To już druga pompa, poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło :banghead:

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: czw paź 22, 2015 23:07
autor: bioly05011
również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą i po kłopocie,spróbuj umyć ją dobrze np środek do czyszczenia hamulcy,dobre światło i niech ktoś zapali a Ty patrz skąd wychodzi...

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

: pt paź 30, 2015 09:40
autor: VW_seller
bioly05011 pisze:również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą
a co jak pod n108 bedą wżery w aluminiowym korpusie i wymiana nowych oringów nic nie da ? i po złożeniu okaże się ,że leci jeszcze gorzej....korpus do wymiany a tego już zwykły człowiek nie zrobi .
krzycho85 pisze:poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło
bo sie robi komplet od raz tzn ,2 uszczelki na nastawniku i chociaz od razu na tłoko rozdzielaczu , nie umisz czy coś boisz sie ze spartolisz , na forum znajdziesz w okolicy ogarnietego co ci to zrobi . :grin: