Plusy / minusy OR w silnikach PD
: śr sie 09, 2006 20:47
mam prosbę aby ktos mnie przekonał by nie wlewać OR. do diesla tdi w golfie 4 2002...
Czemu i dlaczego!?
Czemu i dlaczego!?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
A czemu mamy Cie przekonywać?Chcesz to lej.Ja mam osiemnastoletniego klekota i leje ON,powiem więcej:leje BP Ultimate.A czemu?Bo mi sie tak podoba.A mój klekot to lubi i jest O.K.dark972 pisze:Czemu i dlaczego!?
jak masz kase na mk4 to nie lej ORdark972 pisze:mam prosbę aby ktos mnie przekonał by nie wlewać OR. do diesla tdi w golfie 4 2002...
Czytałem to- oni troche tendencyjny test zrobili. Samochód to Golf IV, silnik z pompowtryskiwaczami i lali WYŁĄĆŻNIE rzepak bez domieszek. nir trudno przewidzieć że poległ. Ale dwójka 1.6 spisała się nie najgorzej, ale z tego co pamiętam pogorszyło jej się nieco.
a co to za cudowne środki czyszczące jak się to to nazywaGrzesiekk1982 pisze:a mimo to co jakiś czas (5 tys km) trzeba wlać środek czysczący
Zaczne od tego jak to się objawia. Sprowadzilem tego Golfa, to kumpel opowiadał ze ejgo TDi nie chce jecgać więcej niż 140. Proponowano mu wymianę przepływomierza, regenerację turbiny i inne mądrości. Wymiana filtrów też nie pomogła. Zamuliło go po około 6-7 tys km w Polsce. Mnie zaczęło mulić po około 4 tys km. Tak charakterystycznie przerywa gdy ostro ciśniemy np na 4 biegu przy 3-3.5 tys obrotów. Na 5-ce tak samo. Samochód osiąga 140 i nic więcej:( Pod górkę mniej. Innemu znajomemu stało się to samo, ponadto czytalem w Motorze że na identyczne objawy uskarżał się właściciel Fabii TDi.a co to za cudowne środki czyszczące jak się to to nazywa?